دانشگاه آزاد ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های هر منطقه را می‌شناسد


دانشگاه آزاد ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های هر منطقه را می‌شناسد

حیدری گفت: دانشگاه آزاد به سمت حل مسئله می‌رود و ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های هر منطقه و هر استان را به خوبی می‌شناسد.

دانشگاه آزاد ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های هر منطقه را می‌شناسدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد و شورای عالی استان‌ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور، بیش از یک میلیون دانشجو، ۲۵ هزار عضو هیأت علمی تمام‌وقت، ۴۵ هزار عضو هیأت علمی نیمه وقت، ۳۰۰ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و ۲۰ میلیون مترمربع فضای آموزشی از ظرفیت عظیمی برخوردار است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این دانشگاه بعد از انتصاب دکتر طهرانچی به سمت حل مسئله رفته است. دانشگاه آزاد ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های هر منطقه و هر استان کشور را به خوبی می‌شناسد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ اجتماعی و فرهنگی است، تصریح کرد: در این دانشگاه، سامانه‌هایی برای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات طراحی‌ شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

تغییر کلی برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد برای ترم تحصیلی آینده

او در ادامه بیان کرد: دانشگاه آزاد سامانه واحدی برای تفاهم‌نامه‌ها ایجاد کرده است. در این تفاهم‌نامه تلاش شده است آموزش و مهارت در مدیریت شهری و هر آنچه که در حکمرانی اسلامی لازم است توسط دانشگاه آزاد آموزش داده شود.

او در ادامه بیان کرد: از طریق تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه آزاد و شورای عالی استان‌ها منعقد می‌شود ارتباط بین شهرداری و دانشگاه آزاد از طریق شورای شهر هر استان برقرار می‌شود تا از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید