بازدید امیر سرتیپ واحدی از شرکت هوافضای درنا


 بازدید امیر سرتیپ واحدی از شرکت هوافضای درنا

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در شرکت هوافضای درنا، از قسمت های مختلف و محصولات هوانوردی این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از قسمت‌های مختلف و محصولات هوانوردی شرکت هوافضای درنا، گفت: امروز شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده در صنعت هوانوردی هستیم.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و تجارب خوب علمی و فناوری، ضمن ارتقا توان رزمی و تعامل بین مراکز علمی از جمله دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و مراکز تحقیقاتی و صنعت دفاعی، در آمادگی کامل جهت دفاع از حریم هوایی کشور و اجرایی فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم خلبان منفرد معاون آماد و پشتیبانی ارتش و امیر رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیز حضور داشتند.

شرکت هوافضای درنا در زمینه طراحی و ساخت هواپیماهای سبک، ساخت قطعات فلزی، کامپوزیت و انجام پروژه در زمینه‌ مواد مرکب، هواپیمای دو نفره کامپوزیتی، پرنده آبی، هواپیمای دو نفره فوق سبک و اسپورت و ... فعالیت می کند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم