یک بازیکن تیم والیبال شهداب یزد به کرونا مبتلا شد


یک بازیکن تیم والیبال شهداب یزد به کرونا مبتلا شد

یزد- ایرنا - سرپرست تیم والیبال شهداب یزد گفت: طبق مقرات فدراسیون و در اجرای پروتکل های بهداشتی برای آغاز تمرین و حضور در بازی‌های لیگ برتر، 29 بازیکن و اعضای کادرفنی در آزمایش تشخیص ویروس کرونا شرکت کردند که تنها یک مورد از آزمایش ها مثبت اعلام شد.

ابوالقاسم میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد: تنها بازیکنی که به کرونا مبتلا شده برای معالجه تحت درمان قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان شروع بازی در لیگ اعلام نشده است، ادامه داد: تمرین تیم برای حضور در لیگ با صلاحدید کادرفنی به زودی آغاز می‌شود.

تیم شهداب یزد ،فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی والیبال باشگاه‌های کشور با ۱۸ امتیاز در رتبه ۹ جدول قرار گرفت.

در لیگ گذشته تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور داشتند.

سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که زمان دقیق آن از سوی فدراسیون اطلاع‌رسانی می شود .

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

سیما سادات لاری دیروز( سه شنبه )افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ مورد آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان، زنجان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی گفت: برگزاری مراسم عزا و عروسی نقش مهمی در افزایش آمار مبتلایان به کرونا داشته است و در یک شهرستان برگزاری ۵۰ مراسم عروسی گزارش شد از مردم به جد می خواهیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما در زمان خروج از منزل ماسک بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند