درآمد حامل های انرژی باید صرف توسعه زیرساخت ها شود


درآمد حامل های انرژی باید صرف توسعه زیرساخت ها شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: درآمد حامل های انرژی باید براساس تکلیفی که مجلس به عهده دولت داده است صرف زیرساخت ها شود.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که تمهیدات مجلس «برای جلوگیری از هرگونه افزایش حامل های انرژی چه برنامه ای در دستور کار دارید؟» اظهار کرد: علی رغم اینکه کمیسیون های مجلس جدید چند هفته ای است که تشکیل شدند اما یکی از موارد مهمی که به آن خواهند پرداخت همین موضوع است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درآمد حامل های انرژی باید براساس تکلیفی که مجلس به عهده دولت داده است صرف زیرساخت ها شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه نیازهای ضروری مملکت در حوزه هزینه های جاری و مصرفی به اندازه ای بوده که درآمد ناشی از حامل های انرژی یا افزایش قیمت حامل های انرژی در گذشته سمت و سوی خوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه علی رغم هدفگذاری انجام شده اما در عمل اتفاق درستی را شاهد نبودیم یادآور شد: باید درصدی از درآمد افزایش قیمت حامل های انرژی در عرصه کمک به صنایع استفاده می شد اما متاسفانه صنایع از این درآمد بی بهره بودند.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: هرگونه درخواست افزایش قیمت حامل های انرژی باید برای توسعه زیرساخت ها باشد؛ در غیر اینصورت روند حرکتی قبلی تکرار و منافعی حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند