تصویر جدیدی از سرفیس Duo مایکروسافت در دست مدیر محصولات این شرکت منتشر شد


پانوس پانای؛ مدیر ارشد محصولات در شرکت مایکروسافت بار دیگر تصویر جدیدی از گجت 2 نمایشگره سرفیس Duo را منتشر کرد. تصویر مذکور ابتدا توسط یکی از کارمندان مایکروسافت با نام John Wiese در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شد. وی خاطرنشان کرد: “امروز صبح هنگامی‌که مشغول حاضر شدن برای یک جلسه کاری بودم؛ متوجه انتشار توئیتی با مضمون تماشای مجدد...

پانوس پانای؛ مدیر ارشد محصولات در شرکت مایکروسافت بار دیگر تصویر جدیدی از گجت 2 نمایشگره سرفیس Duo را منتشر کرد. تصویر مذکور ابتدا توسط یکی از کارمندان مایکروسافت با نام John Wiese در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شد. وی خاطرنشان کرد: “امروز صبح هنگامی‌که مشغول حاضر شدن برای یک جلسه کاری بودم؛ متوجه انتشار توئیتی با مضمون تماشای مجدد ویدیوی عرضه سرفیس Duo شدم. به عقیده من تماشای این ویدیو کماکان جذاب و هیجان‌انگیز بود. من بی‌صبرانه منتظر عرضه این محصول هستم.” پیش‌تر در ماه آوریل پانوس پانای تصویری از خود در حال استفاده از سرفیس Duo را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود.

سرفیس Duo در روز 2 اکتبر سال گذشته معرفی شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این محصول در فصل خرید تعطیلات روانه بازار شود. در ادامه شایعات مطرح شده طی ماه گذشته ادعا کردند که مایکروسافت به‌دنبال معرفی دستگاه پیش از موعد مورد انتظار برای رونمایی از سامسونگ گلکسی فولد 2 در روز 5 آگوست است. از سوی دیگر دیروز وبسایت آلمانی WinFuture اعلام کرد که تاخیر در عرضه سرفیس Duo تا سال 2021 سناریویی محتمل به‌شمار می‌رود.

تصویر جدیدی از سرفیس Duo مایکروسافت در دست مدیر محصولات این شرکت منتشر شد

سرفیس Duo مجهز به 2 نمایشگر 5.6 اینچی است که هرکدام آن‌ها از رزولوشن 1350×1800 پیکسلی برخوردار هستند. بازگشایی کامل این 2 نمایشگر موجب شکل‌گیری یک پنل 8.3 اینچی با لولایی در قسمت میانی آن خواهد شد. مایکروسافت به منظور ارتقاء جایگاه سرفیس Duo به‌عنوان یک ابزار کارآمد، این گجت را به قلم سرفیس پن مجهز نموده است. اکنون از زمان عرضه پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 855 حدودا 1 سال گذشته است و توان پردازشی سرفیس Duo از طریق این تراشه تامین خواهد شد. همچنین با توجه به گزارشات مخابره شده انرژی موردنیاز دستگاه توسط یک باتری 3460 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. سرفیس Duo احتمالا به‌همراه یک دوربین منفرد 11 مگاپیکسلی با قابلیت استفاده به‌عنوان دوربین‌های اصلی و سلفی هندست روانه بازار خواهد شد. از نظر پیکره‌بندی حافظه نیز پیش‌بینی می‌شود که سرفیس Duo مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی باشد. اگرچه در ابتدای امر این محصول با سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه می‌شود؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها پس از مدت زمانی نه‌چندان طولانی از عرضه این محصول شاهد انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای آن خواهیم بود.

برخی هندست‌های سامسونگ مجهز به قابلیتی با نام App Pair هستند و سرفیس Duo نیز از قابلیتی مشابه موسوم به App Group بهره خواهد برد. این مشخصه به کاربران امکان خواهد داد تا تنها با یک ضربه 2 اپلیکیشن مختلف را به‌صورت همزمان بر روی نمایشگر دوگانه گجت بارگذاری نمایند. به‌عنوان مثال کاربران هنگام اجرای اپلیکیشن CNBC به منظور محاسبه میزان سود خود غالبا خواهان اجرای برنامه ماشین‌ حساب به‌صورت همزمان هستند. مشخصه App Group امکان اجرای همزمان این 2 اپلیکیشن را فراهم می‌کند. لذا تنها با یک نوبت ضربه زدن روی نمایشگر این 2 برنامه همزمان و به‌صورت مجزا روی هر نمایشگر اجرا خواهند شد.

تصویر جدیدی از سرفیس Duo مایکروسافت در دست مدیر محصولات این شرکت منتشر شد

همچنین تصویر مربوط به سرفیس Duo در دستان آقای پانای نشان‌دهنده احتمال وجود یک کیس محافظ با لبه‌های لاستیکی ضخیم برای این دستگاه است. کیس مذکور ظاهرا از لبه‌هایی خمیده برخوردار است. اکنون بایستی خاطرنشان کرد که سرفیس Duo برخلاف گجت‌هایی نظیر گلکسی فولد یک گوشی تاشو به‌شمار نمی‌رود. این محصول مجهز به نمایشگر دوگانه است؛ اما کماکان بسیاری از امکانات آن مشابه با گوشی‌های تاشو خواهد بود. گوگل به منظور بهینه‌سازی سیستم‌عامل اندروید برای سرفیس Duo با مایکروسافت همکاری نموده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری