سفر هوک به سرزمین های اشغالی و تکاپو تازه آمریکا و اسرائیل علیه ایران


در جلسه ای که با حضور «برایان هوک»، رئیس «گروه اقدام ایران» ایالات متحده در سرزمین های اشغالی برگزار شد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تهران هنوز مشغول فعالیت در جهت تسلیحات هسته ای است. نتانیاهو، در جلسه ای با بریان هوک، مسؤول امور ایران در دولت ترامپ، که در اسرائیل برگزار شد، ادعا کرد که در پاسخ به تحریکات و خشونت های مکرر ایران … اکنون...

نواندیش: در جلسه ای که با حضور «برایان هوک»، رئیس «گروه اقدام ایران» ایالات متحده در سرزمین های اشغالی برگزار شد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تهران هنوز مشغول فعالیت در جهت تسلیحات هسته ای است.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس ترجمه نواندیش، رسانه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل با اشاره به سفر اخیر برایان هوک به سرزمین های اشغالی نوشت: روز سه شنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، ایالات متحده را فراخواند تا تهدید «تجدید» تحریم ها بر ایران را عملی کند.

سفر هوک به سرزمین های اشغالی و تکاپو تازه "آمریکا و اسرائیل" علیه ایران

نتانیاهو، در جلسه ای با بریان هوک، مسؤول امور ایران در دولت ترامپ، که در اسرائیل برگزار شد، ادعا کرد که در پاسخ به تحریکات و خشونت های مکرر ایران … اکنون زمان آن رسیده که تحریم ها تجدید شود. فکر نمی کنم صبر ما بیش از این جایز باشد. نباید منتظر بمانیم تا ایران تولید اسلحه هسته ای را شروع کند زیرا برای تحریم، آنزمان دیگر خیلی دیر خواهد بود.

در مقاله ای که در ۱۳ ماه مه در وال استریت ژورنال انتشار یافت، هوک هشدار داد که پایان یافتن تحریم ها، ایران خواهد توانست آزادانه به واردات و صادرات هواپیما، ناو جنگی، زیردریایی، و موشک های هدایت شونده بپردازد.

در این بین برایان هوک به نمایندگی از دولت ترامپ بعد از مدت ها دوباره سخن از برنامه نظامی به میان آورد که نشان از شکست سیاست های تحریمی و ناکامی اخیر در اجماع سازی شورای امنیت از سوی دولت آمریکا دارد.

روز سه شنبه، سفیر ویژه امور ایران در دولت ترامپ گفت کاخ سفید آماده است برای جلوگیری از دستیابی رژیم به تسلیحات هسته ای دست به اقدام نظامی بزند.

برایران هوک، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران، طی دیداری از اسرائیل گفت گزینه نظامی همیشه روی میز است.

هوک در مصاحبه ای با کانال ۱۳ گفت، به روشنی تصریح کردیم، رئیس جمهوری به روشنی تصریح کرد، که ایران هرگز به تسلیحات هسته دست نخواهد یافت..

هوک گفت، مردم اسرائیل و مردم آمریکا و جامعه جهانی باید بداند که پرزیدنت ترامپ هرگز به آنها اجازه نخواهد داشت اسلحه اتمی داشته باشند.

هوک برای ملاقات با متحدان ایالات متحده در خاورمیانه بسر می برد تا حمایت ایشان را از خواسته واشنگتن به تمدید تحریم تسلیحاتی ۱۳ سالهٔ ایران، که در ماه اکتبر به پایان می رسد، جلب نماید. او در روزهای آخر هفتهٔ گذشته از امارات متحد عربی دیدن کرد. با این اوصاف به نظر می رسد اسرائیل و آمریکا تکاپو تازه ای را علیه تهران آغاز کرده اند.

در ملاقات روز سه شنبه در اورشلیم،‌ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، ایالات متحده را ترغیب کرد که تهدید به «ازسرگیری» تحریم ها علیه ایران را عملی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج