296 واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد


296 واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد

قزوین - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: از ابتدای امسال با انجام بیش از 27 هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ادارات دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت، 296 واحد صنفی در قزوین متخلف تعطیل شد.

محمدتقی سلیمانی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود : بازرسان بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین ، برای پیشگیری از ویروس کرونا، از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان خرداد ۹۹ بیش از ۲۷ هزار بازدید انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان، ۲۷ هزار و ۶۲۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان های عمومی، ادارات دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت داشتند؛ گفت: بازرسان در این مدت ، نسبت به صدور یک هزار و ۱۶۵ اخطار بحرانی و غیر بحرانی اقدام کردند.

به گفته سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف ادامه دارد.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت : در این بازدیدها، به علت رعایت نکردن بهداشت محیط و اقدامات پشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۲۹۶ واحد صنفی، تعطیل شدند و پرونده آن ها برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی، به مراجع قضایی ارجاع شد.

سلیمانی، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهد هر گونه تخلفات بهداشتی در مکان های عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، موضوع را به سامانه "۱۹۰" گزارش کنند تا ضمن رسیدگی به شکایت ها، موارد تخلف از مقررات بهداشتی، به مراجع قضایی معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط