ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ گیر!


ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ گیر!

زمانی که به اندازه‌ی ریچارد هموند جلوی دوربین برنامه بسیار محبوب تاپ گیر باشید احتمال پخش همه‌ی صحنه‌ها بسیار کم خواهد بود زیرا همه به اخلاق او و دو مجری دیگر این برنامه آشنا هستند. از طرف دیگر اپیزودهای این برنامه زمان محدودی داشته‌اند که این امر نیز احتمال تغییرات در صحنه‌های فیلم‌برداری شده را … The post ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ...

زمانی که به اندازه‌ی ریچارد هموند جلوی دوربین برنامه بسیار محبوب تاپ گیر باشید احتمال پخش همه‌ی صحنه‌ها بسیار کم خواهد بود زیرا همه به اخلاق او و دو مجری دیگر این برنامه آشنا هستند. از طرف دیگر اپیزودهای این برنامه زمان محدودی داشته‌اند که این امر نیز احتمال تغییرات در صحنه‌های فیلم‌برداری شده را افزایش می‌دهد.

ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ گیر!

این موضوع درباره اپیزودهای ویژه‌ای همچون قسمت سفر به قطب سال ۲۰۰۷ هم صدق می‌کند. وقتی از هموند درباره‌ی صحنه‌هایی از تاپ گیر که هرگز روی قاب تلویزیون دیده نشده‌اند پرسیده می‌شود او اولین بار به این قسمت اشاره می‌کند.

اپیزود ویژه‌ی یاد شده جرمی کلارکسون و جیمز می را نشان داده که می‌خواهند با یک پیکاپ تویوتا به قطب شمال سفر کنند. رقیب آن‌ها نیز هموندی بوده که با دسته‌ای از سگ‌ها و سورتمه می‌خواسته این کار را انجام دهند.

ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ گیر!

با اینکه تماشاچیان تقلاهای هموند در هدایت سورتمه را دیدند اما برخی صحنه‌ها در زمان تدوین به‌صورت مناسبی از آب درنیامد و البته از طرف دیگر او نتوانست به تأسیسات تحقیق قطبی برسد، جایی که هموند از آن به عنوان جایی شبیه ماه یاد می‌کند.

از آنجایی که نمی‌خواهیم تمامی قضایای شرح داده شده توسط هموند را لو دهیم بنابراین تنها می‌گوییم که او درباره بهترین خاطره خود از تاپ گیر و گرند تور و همچنین بخش موردعلاقه‌ای که تاکنون در تلویزیون ساخته شده سخن گفته است. این مجری مشهور در بخش دیگری از سخنان خود به بدترین خاطرات خود نیز اشاره کرده است.

هموند همچنین به سوال مستقیم دیگری درباره خودروها پاسخ داده و به مسابقات سرعت بوگاتی و سایر خودروسازان در دنیا اشاره نموده است.

ناگفته‌های شنیدنی ریچارد هموند از تاپ گیر!

اگر طرفدار هموند، کلارکسون و می هستید از دانستن اینکه سه نفر یاد شده جدیدترین قسمت ویژه‌ی گرند تور با نام ماداگاسکار را به پایان رسانده‌اند خوشحال خواهید شد. این قسمت جدید دیر یا زود در آمازون پرایم به نمایش درخواهد آمد.

کلارکسون هفته پیش گفته بود:

اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی قسمت بعدی گرند تور پخش می‌شود خواهش می‌کنم از ما نپرسید زیرا ما اطلاعی نداریم. آمازون پرایم این را می‌داند زیرا آن‌ها را به پایان رسانده، فیلم‌برداری کرده و ویرایش کرده‌اند. این بستگی به آن‌ها دارد که چه زمانی این قسمت را پخش کنند.

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش در خانواده نیکا شاکرمی