توضیح گل‌محمدی درباره مذاکره پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد


توضیح گل‌محمدی درباره مذاکره پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد

سرمربی پرسپولیس در مورد خبر مذاکره با کریم انصاری‌‎فرد واکنش نشان داد.

توضیح گل‌محمدی درباره مذاکره پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد

به گزارش فانوس، پرسپولیس در طول لیگ نوزدهم مشکلات زیادی در خط حمله داشت و خرید ناموفق جونیور براندائو که به قطع همکاری زودهنگام منجر شد و بعد از آن جذب استوکس و اوساگوانا که اولی به دلیل عدم پایبندی به قراردادش از تیم جدا شد و دومی هم نتوانسته از لحاظ فنی رضایت کادر فنی را جلب کند.

از همین رو آنچه مشخص است پرسپولیس در پنجره تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم خواهد بود و خرید بازیکن در این پست در اولویت باشگاه قرار دارد.

چند روز قبل بود که رسانه قطری خبر از مذاکره پرسپولیس برای جذب کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی السیلیه داد و حالا این موضوع با واکنش سرمربی پرسپولیس روبرو شده است.

سرمربی پرسپولیس در گفتگویی با رادیو جوان در مورد بحث حضور انصاری‌فرد در این تیم گفت: چند جلسه با باشگاه درباره نقل و انتقالات داشتم و خیلی اصرار داشتند که لیست نفرات فصل بعد را از الان بدهیم و نفراتی که از جمع ما جدا می‌شوند را معرفی کنیم. این یک کار حرفه‌ای است که باشگاه انجام بدهد و از سرمربی لیست خرید بخواهد اما من گفتم تا بازی ها تمام نشده وارد نقل و انتقالات نخواهیم شد و اینقدر بازی‌ها حساس هست که دلیلی ندارد از الان ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی با کریم انصاری‌فرد نشده. او بازیکن بزرگی است و هر تیمی دوست دارد از ایشان استفاده کند اما تا این لحظه صحبتی با او نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)