اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد


اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه همزمان با دهه کرامت ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در این استان خبر داد.

«اسلام افشون» با اشاره اجرای طرح های متعدد ستاد دیه استان یزد برای جذب مشارکت خیرین نیکوکار، اظهار کرد: از تاریخ ۳ الی ۱۳ تیر ماه امسال و به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح را تلاش‌ برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همچنین کمک برای آزادی این مددجویان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در ادامه گفت: خوشبختانه در سال گذشته طرح‌های متععدی نظیر، همای رحمت، فجر نور، نفس در قفس، عیدانه، ابرار و رهایش توسط این ستاد در استان یزد اجرا شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد دیه استان یزد، افشون بازگشت ۲۶۰ مددجوی جرائم غیرعمد مالی به آغوش خانواده را از جمله مهمترین دستاوردهای ستاد دیه استان یزد در سال گذشته دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح ها بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم ، امام رضا (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی