نحوه امتحانات حضوری پایان نیم سال دوم دانشگاه تهران


نحوه امتحانات حضوری پایان نیم سال دوم دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران، روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 را اعلام کرد.

نحوه امتحانات حضوری پایان نیم سال دوم دانشگاه تهران

به گزارش فانوس، به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه تهران، این معاونت، در اطلاعیه شماره (۳) روش برگزاری امتحانات حضوری پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را تشریح کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

با آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز و تشکر از همراهی شما در تداوم آموزش در شرایط ویژه نیم سال جاری، به اطلاع می‌رساند بر اساس درخواست برخی از دانشجویان عزیز و اساتید گرامی جهت تمدید زمان انتخاب برای تصمیم‌گیری اعضای هیأت علمی در خصوص برگزاری امتحان به شیوه حضوری و یا غیر حضوری در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، تغییراتی در فایل اولیه ایجاد گردید و برخی از دروس به شیوه امتحان غیرحضوری تغییر یافت.

در لیست پیوست «دروس دارای امتحان حضوری» ارائه گردیده است. لذا برای این دروس آزمون حضوری در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجو و سایر استان‌ها و شهرهای کشور در مراکز منتخب پیام نور برگزار خواهد گردید. فهرست حوزه‌های امتحانی در سامانه جامع آموزش برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند قابل انتخاب می‌باشد.

امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ ۰۵/‏۰۴/‏۱۳۹۹‬ برگزار خواهد شد. ضروری است تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که دارای دروس نیازمند امتحان حضوری می‌باشند، با مراجعه به «سامانه جامع آموزش» برای تمامی امتحانات پایانی فقط یک مرکز / محل آزمون را مشخص نمایند. توضیحات مربوط به تعیین حوزه / محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه شده است.

تبعات عدم انتخاب حوزه / محل آزمون و یا عدم حضور در جلسه امتحانی برعهده دانشجو خواهد بود.در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال به میز خدمت امتحان پایان ترم مراجعه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج