معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) از طریق فضای مجازی بهترین راه در برهه کنونی است


معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) از طریق فضای مجازی بهترین راه در برهه کنونی است

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بوکان گفت: با توجه به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال با توجه به فراگیری ویروس کرونا در این شهرستان با تصویب اعضای ستاد هماهنگی برگزار نمی شود، معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) از طریق فضای مجازی می‌تواند بهترین کار باشد.

لقمان خسروپور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه تنها در نصف روز عده زیادی از مردم به مرکز ۱۶ ساعته کرونا بوکان مراجعه کردند و وضعیت شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد ، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات و برنامه‌ها را برهم زد و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) را بر آن داشت که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم سی و یکمین سالگرد امام راحل را در شهرستان لغو کنیم.

وی گفت: با توجه به بازگشایی مساجد و حضور امامان جماعت باید از ظرفیت مساجد برای بازنشر و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) استفاده شود تا اندیشه و افکار امام را برای مردم بازگو کنیم.

وی افزود: در کنار ظرفیت‌های مساجد و امامان جماعت از ظرفیت رسانه ها و دنیای مجازی برای سالگرد ارتحال استفاده خواهد شد تا اندیشه های امام بخصوص برای نسل جوان بازگو و منتشر شود.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: قدرت‌های بزرگ و جهانخواران بخواهند یا نخواهند، اندیشه، مکتب سیاسی و قدرت تربیتی امام (ره) یک واقعیت انکار ناپذیر و در حال انتشار در عرصه های جهانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در این شرایط با حضور حداکثری در خانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت های رسانه‌ای با شخصیت، سیره و مکتب سیاسی امام راحل بیشتر آشنا شوند، ادامه داد: امام راحل از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏‌های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شد.
خسروپورآذر بیان کرد: عظمت و قدرت ایران اسلامی به برکت مسیری است که امام راحل ترسیم کرده که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی دشمنان اسلام مسیر خود را به صورت پایدار طی می کند.

وی از رسانه ها خواست خلأیی که امروز به وجود آمده با طراحی ها و تولیدات مناسبت پر کنند.

به گزارش ایرنا، پس‌فردا ۱۴ خرداد و سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال