حوزه علمیه مشکات اندیشه برای سال 1399- 1400 طلبه می‌پذیرد


مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه از پذیرش سراسری طلبه برای حوزه علمیه مشکات اندیشه خواهران در سال 1399-1400 خبر داد.

فاطمه حبیبی، مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران، در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، از پذیرش سراسری طلبه برای حوزه علمیه مشکات اندیشه خواهران در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود: متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایطی که پذیرفته شوند در مقطع عمومی سطح ۲ می‌توانند در دو دوره تمام وقت و پاوره وقت به تحصیل بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه با اشاره به شرایط پذیرش این حوزه علمیه، عنوان کرد: متقاضیان دیپلم و بالاتر می‌توانند اقدم به ثبت‌نام کنند اما اولویت پذیرش این حوزه علمیه با دارندگان تحصیلات دانشگاهی، برگزیدگان المپیادهای علمی و قرآن و حافظان قرآن کریم است.

حبیبی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش حوزه علمیه مشکات ۳۵ نفر است، ابراز کرد: حداقل معدل کل ۱۹ برای دیپلم، حداکثر سن 30 سال (حداکثر سن برای دانشگاهیان 35 سال) و موفقیت در مراحل گزینش (آزمون، مصاحبه و تحقیقات محلی) از دیگر شرایط پذیرش حوزه علمیه مشکات اندیشه است.

وی درباره مزایای تحصیلات در این حوزه علمیه اظهار کرد: آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث، توانمندسازی طلاب در عرصه تدریس، تبلیغ و پژوهش، ایجاد ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر و نگاه ویژه به ادامه تحصیل مادران، از جمله مزایای این حوزه علمیه به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه افزود: داوطلبان علاقه‌مند به نام‌نویسی می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل ثبت‌نام به کانال @meshkut99 در پیام‌رسان‌های سروش یا بله مراجعه کنند یا با شماره 09195184710 - 09053733193 تماس بگیرند.

گفتنی است حوزه علمیه در تهران، بلوار افریقا، بالاتر از میرداماد، پلاک 6 قرار دارد.

  حوزه علمیه مشکات اندیشه برای سال 1399- 1400 طلبه می‌پذیرد

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی