زمان عرضه بازی جی تی ای 6 (GTA 6) مشخص شد


زمان عرضه بازی جی تی ای 6 (GTA 6) مشخص شد
بازی جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

هرروز شایعات تازه ای پیرامون بازی Grand Theft Auto 6 منتشر می شود و اکنون بر اساس اطلاعات جدید فاش شده، بازی جی تی ای ۶ – GTA 6 در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بازی دوستان نزدیک به هفت سال است که در انتظار بازی جی تی ای ۶ هستند و ظاهرا باید چهار سال دیگر نیز منتظر بمانند برای این که شواهد نشان می دهد که این بازی بزرگ در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود.

انتشار بازی جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۴

شرکت تیک تو (Take- Two) اخیرا یک گزارش مالی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده است که جزئیات آن میتواند به بازی GTA 6 اشاره داشته باشد. چنانچه این حدسیات درست باشد، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳) میتوانید منتظر این بازی باشید.

زمان عرضه بازی جی تی ای 6 (GTA 6) مشخص شد

این گزارش های مالی ثبت میشوند تا سرمایه گذاران و متخصصان امور مالی از وضعیت شرکت ها برای سرمایه گذاری آگاهی پیدا کنند و جزئیات و آمار موردنیاز خود را بدست بیاورند. در گزارش مالی ثبت شده توسط تیک تو، ذکر شده که آنها قرار است در یک بازه ۱۲ ماهه (که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به پایان میرسد)، ۸۹ میلیون دلار برای بازاریابی خرج کنند. معلوم است در این دوره، اثر بزرگی قرار است عرضه شود که آنها به چنین بودجه عظیمی برای تبلیغات نیازمند هستند. شرکت تیک تو به سرمایه گذار نیاز دارد و بازی Grand Theft Auto 6 میتواند هر کسی را به سرمایه گذاری وادار کند.

با این که همه این صحبت ها میتواند حدس و گمان باشد ولی لازم به ذکر است که یک گزارش مالی در گذشته، تاریخ انتشار بازی رد دد ریدمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) را فاش کرده بود و این شایعه در نهایت واقعی از آب در آمد. علاوه‌براین ها، سرمایه گذارها بدون شک اهمیت ویژه ای برای بازی GTA 6 قائل هستند و احتمالا یکی از شروط آنها برای سرمایه گذاری، آگاهی از مقطع زمانی انتشار این بازی خواهد بود.

درست است که بازی جی تی ای ۵ هنوز به فروش خوب اش ادامه می دهد (۱۳۰ میلیون نسخه تا این جا) ولی اکنون عمری ۷ ساله دارد و طرفداران بی صبرانه در انتظار معرفی قسمت جدید هستند. از آن جایی که بازی رد دد ۲ در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است، سال ۲۰۲۴ برای جی تی ای بعدی چندان غیرمنطقی بنظر نمی رسد.

بر اساس دیگر شایعات منتشر شده، شخصیت اصلی بازی یک زن خواهد بود؛ اتفاقی که قطعاً طرفداران را هیجان زده می کند. بازی جی تی ای ۶ هنوز بصورت رسمی معرفی نشده است ولی هم اینک توسط شرکت راک استار در دست توسعه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی