آتش‌سوزی در میثم‌آباد عنبرآباد عمدی بود


آتش‌سوزی در میثم‌آباد عنبرآباد عمدی بود

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی عنبرآباد با بیان اینکه آتش‌سوزی در منطقه میثم‌آباد این شهرستان عمدی بود گفت: عامل آتش‌سوزی دستگیر شد.

سرهنگ محمود بیدشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز عملیات پاکسازی منطقه از سوخت قاچاق در روستاهای میثم‌آباد و سبزگزی عنبرآباد خبر داد و افزود: صبح امروز در یکی از منازل دپوی سوخت قاچاق روستای میثم‌آباد فرزند صاحب‌خانه برای جلوگیری از حضور ماموران اقدام به آتش‌سوزی در باغ نزدیک منزل خود کرد و درنتیجه این آتش‌سوزی به باغ‌های مجاور سرایت می‌کند.
وی ادامه داد: بلافاصله فرد قانون‌گریز توسط ماموران انتظامی بازداشت شد تا سایر مالکان مجاور که درگیر این آتش‌سوزی شدند اگر شکایتی داشته باشند، رسیدگی شود.‌
فرمانده انتظامی عنبرآباد با بیان اینکه صاحب منزل هیچ شکایتی ندارد، تصریح کرد: طبق بررسی سوابق فرد قانون‌گریز مشخص شد که این شخص تحت درمان بیمارستان شهید بهشتی (اعصاب و روان) کرمان است.
وی اظهار داشت: بلافاصله پس از آتش‌سوزی اقدامات لازم برای خاموش کردن آتش انجام شد.
وی به پاکسازی سوخت قاچاق در روستاهای میثم‌آباد و سبزگزی عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این پاکسازی با حضور رییس شورای تامین شهرستان، دادستان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی جیرفت و عنبرآباد و یگان ویژه و گردان عملیاتی برگزار شد.
فرمانده انتظامی عنبرآباد افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جست و جوی میدانی تعدادی خانه و محل دپوی سوخت قاچاق شناسایی و این مکان‌های آلوده در حال پاکسازی هستند.
سرهنگ بیدشکی اظهار داشت: از ساعت چهار صبح امروز تاکنون ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعدادی از مخازن، جمع‌آوری و مخازن غیر قابل انتقال تخریب و همچنین مقدار زیادی از سوخت‌های قاچاق معدوم شد.
وی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، بیان داشت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت تا تمام مناطق آلوده پاکسازی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

خبری در شبکه‌های اجتماعی جنوب کرمان منتشر شد که بی‌احتیاطی ماموران انتظامی باعث آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در عنبرآباد شده است اما بررسی‌ها نشان داد این آتش‌سوزی عمدی بوده است.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی