برگزاری خودرویی راهپیمایی روز قدس در نجف‌آباد


برگزاری خودرویی راهپیمایی روز قدس در نجف‌آباد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف‌آباد گفت: با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام زرد بودن وضعیت بهداشتی نجف‌آباد، راهپیمایی روز قدس امسال به صورت خودرویی از مقابل گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

‌اصغر یوسفان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برنامه‌های شهرستان نجف آباد برای برگزاری مراسم روز قدس، اظهار کرد: با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام زرد بودن وضعیت بهداشتی نجف‌آباد، راهپیمایی روز قدس امسال به صورت خودرویی از مقابل گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم از ساعت ده صبح روز جمعه دوم خرداد ماه از مقابل گلزار شهدا شروع شده و شرکت‌کنندگان سوار بر وسایل شخصی خود از بلوار طالقانی وارد خیابان شریعتی می‌شوند. بعد از طی مسیر تا تقاطع خیابان شهید آیت، وارد خیابان امام‌خمینی (ره) شده و در پایان در میدان شیخ‌بهایی این شهر تجمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف‌آباد از پیش‌بینی‌های انجام گرفته برای تزئین خودروها و موتورسیکلت‌های شرکت‌کننده در راهپیمایی با پلاکاردها و تصاویر ویژه روز قدس خبر داد و گفت: البته در صورتی که وضعیت بهداشتی شهرستان تا آن روز سفید اعلام شود، راهپیمایی نیز بعد از پایان مراسم نمازجمعه در اطراف میدان امام‌خمینی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان