دانلود فیلم ائو (خانه)

دانلود فیلم ائو (خانه) با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی
زبانترکی آذربایجانی
روز انتشار23 مهر
سال انتشار1396
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان75 دقیقه
کارگرداناصغر یوسفی نژاد

بازیگران :

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولیخانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی، محسن کهنسال، رضا محمدی، حمید صلاحی، شمس الله کیان، سحر داوودی، غلامرضا آقاجانی، سلوی خدایی، جواد محمدپور،حسین اسدی، معصومه نیرومند

خلاصه داستان :

ماجرای این فیلم در مورد یک وصیت نامه است. سایه دختر خانواده که به‌ خاطر ازدواج، از شش سال پیش رابطه اش با خانواده‌ قطع شده است، زمانی که برای مراسم درگذشت پدر خود به خانه بر می گردد متوجه می شود که پدرش وصیت کرده بعد از مرگ، جسدش را در اختیار دانشکده علوم پزشکی برای استفاده علمی قرار دهند. طبق وصیت پدر ماموران جسد را به اتاق تشریح دانشگاه منتقل می‌‌ کنند اما سایه نمی‌ تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید و شدیدا مخالف است و…

معرفی فیلم ائو (خانه)

دانلود فیلم ایرانی خانه (ائو) : خانه (به ترکی آذربایجانی اِو یا ائو) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر یوسفی نژاد، محصول سال 1395 می باشد. “ائو” دومین ساخته بلند سینمایی اصغر یوسفی نژاد کارگردان تبریزی، بعد از فیلم “باران رویاها را نمی‌شوید” در سال 1382 می باشد که آن را به زبان محلی خودش به زبان ترکی آذربایجانی (با زیرنویس فارسی) تولید کرده است.

“ائو” یک فیلم داستان‌ گو و معمایی در مورد یک جنایت است که در پایان فیلم روشن و آشکار می شود. سینمایی “ائو” از دل یک مراسم و آیین بیرون می‌ آید. مراسم تشییع جنازه‌ ای که بنا به ضرورتی ناخواسته به خواسته دختر خانواده معطل مانده است و در میان این بلاتکلیفی است که فرصت سرک کشیدن به تضاد ها و کشمکش‌ های آدم‌ های این خانه میسر می‌ شود.

فیلم سینمایی “ائو (خانه)” نخستین بار در اردیبهشت ماه 1396 در سی‌ و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمده است. “ائو” در 23 مهرماه 1396 در گروه هنر و تجربه اکران شده است و در 25 اردیبهشت ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شده است.

جوایز و افتخارات

دریافت سیمرغ زرین بهترین فیلم در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر (1396)دریافت سیمرغ سیمین بهترین فیلمنامه (اصغر یوسفی‌ نژاد) در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر (1396)

فیلم “ائو” علاوه بر دریافت دو سیمرغ زرین و سیمین از جشنواره جهانی فیلم فجر، جایزه خلاقیت و استعداد درخشان جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جایزه نتپک را نیز دریافت کرده است. شایان ذکر است که این فیلم در بخش مسابقه بین المللی سی و هفتمین جشنواره فیلم استانبول به نمایش درآمده و همچنین توانسته است به بخش اصلی سی‌ امین جشنواره فیلم توکیو راه پیدا کند و از سوی خانه سینما به جشنواره آسیاپاسیفیک معرفی شده است.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “ائو” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی ائو (خانه)

کارگردات: اصغر یوسفی نژاد ،تهیه کننده: اصغر یوسفی نژاد ،نویسنده: اصغر یوسفی نژاد، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، سرپرست تدوین: امیر اطمینان، طراح صحنه و لباس و چهره پردازی: بهمن ارک، صدابردار: حمید سلیمانی نیا، صداگذار: حسین قورچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آرزو دهناد، مدیرتولید: علیرضا فرشی‌ میلانی، مدیر تدارکات: محمدعلی جاهد، مدیر روابط‌ عمومی: سعیده الله‌ دادیعکاس: علیرضا علیزاده، موسیقی: افشین عزیزی، مجری طرح: آموزشگاه هنرهای معاصر، سرمایه‌ گذار: صفیه اصلانی