معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بهترین جا برای پیشگیری از فساد است


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بهترین جا برای پیشگیری از فساد است

گودرزی در نشست با معاون اجتماعی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این معاونت بهترین جا برای پیشگیری از فساد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، «داوود گودرزی» در نشست با معاون اجتماعی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این معاونت بهترین جا برای پیشگیری از فساد است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با اشاره به اینکه به جای مقابله با فساد باید رویکرد را اصلاح کرد، افزود: فساد وقتی شکل می گیرد که امکان وقوع و ارزش اقتصادی داشته باشد.

وی بیان کرد: از زمان ریاست آیت الله رییسی در قوه قضاییه، امید در مردم ایجاد شده است و باید به قوه قضاییه کمک کنیم تا ریشه کن کردن فساد با رویکرد عدالت محوری، سریع و شفاف انجام شود.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در ادامه با اشاره به اینکه نظارت در پیشگیری ومقابله با فساد اهمیت فراوانی دارد گفت: جایگاه مردم در نظارت باید پررنگ شود.

گودرزی افزود: باید فساد را در زمان شکل گیری شناسایی و با مشارکت و استفاده از ظرفیت یکدیگر در این جبهه مبارزه کنیم.

او اعلام کرد: اولویت های اقدام را باید درست تشخیص دهیم و برنامه علمیاتی داشته باشیم تا بتوانیم در این حوزه مثبت و موثر عمل کنیم.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، با اشاره به اینکه اگر در کشور سامانه ها را راه اندازی کنیم مبارزه با فساد مدیریت می شود گفت: راه اندازی سامانه ها در پیشگیری از شکل گیری فساد نقش مهمی دارد.

گودرزی در پایان این نشست بر همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تاکید کرد وگفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت این معاونت در مبارزه با مفاسد اقدام های قابل توجهی انجام دهیم.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا