برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بیمارستان های فارس


برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بیمارستان های فارس

جلالی گفت: در پی تعطیلی مساجد و بقاع متبرکه فارس به دلیل شیوع کرونا، مراسم و محافل معنوی و قرآنی برای کادر درمانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بیمارستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید امیر عباس جلالی»، امروز (شنبه 20 اردیبهشت) از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان حضرت «علی اصغر (ع)» شیراز خبر داد و به خبرنگاران اعلام کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور پرسنل و کادر درمانی بیمارستان حضرت «علی اصغر (ع)»، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت میلاد «امام حسن مجتبی (ع)» برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف فارس ادامه داد: مراسم محفل انس با قرآن کریم صبح امروز در محوطه این بیمارستان برگزار شد که با مولودی خوانی برای اهل بیت (ع)، توسط مداحان همراه بود.

وی از حضور استاد «عطا الله امیدواری» از قاریان ممتاز فارس در این مراسم خبر داد و گفت: در پی تعطیلی مساجد و بقاع متبرکه فارس به دلیل شیوع کرونا، مراسم و محافل معنوی و قرآنی برای کادر درمانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بیمارستان های استان برگزار می شود.

جلالی ادامه داد: همچنین با استفاده موثر از ظرفیت فضای مجازی سعی شده است تا از طریق صفحه های اینستاگرامی بقاع متبرکه و مساجد، ادعیه و محافل قرآنی پخش شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی