کمک کرونایی ایران به لبنان


کمک کرونایی ایران به لبنان

رکنا: وزیر امور خارجه لبنان گفت: این کمک‌ها بسیار مهم و باارزش است و چنین هدیه‌ای در چنین شرایط زمانی بیانگر ماهیت روابط دوستانه و همکاری ملت‌های ایران و لبنان است.

به گزارش رکنا، جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم لبنان در مقابله با بیماری کرونا‌، کمک‌های باارزشی شامل وسایل و تجهیزات پزشکی در اختیار این کشور قرار داد.

کمک‌های ایران به لبنان شامل ۱۵ دستگاه تنفس مصنوعی‌ با استاندارد‌های بین المللی‌، کیت‌های تشخیص پی سی آر و دیگر تجهیزات پزشکی بود که در فروگاه بین المللی بیروت توسط محمد جلال فیروزنیا سفیر ایران تقدیم حمد حسن وزیر بهداشت لبنان‌، ناصیف حتی وزیر امور خارجه این کشور و میشل نجار وزیر حمل و نقل لبنان به عنوان نمایندگان این کشور شد.

حمد حسن وزیر بهداشت لبنان گفت: کل جهان با کمبود این وسایل مواجه است و از ایران به سبب ارسال چنین هدیه‌ای تشکر می‌کنیم.

ناصیف حتی وزیر امور خارجه لبنان نیز گفت: این کمک‌ها بسیار مهم و باارزش است و چنین هدیه‌ای در چنین شرایط زمانی بیانگر ماهیت روابط دوستانه و همکاری ملت‌های ایران و لبنان است.

میشال نجار وزیر حمل و نقل لبنان نیز اعلام کرد: این هدیه بیانگر احساس محبت‌‌‌، برادری و انسانیت ایران در قبال لبنان است و ما از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به علت این هدیه تشکر می‌کنیم.

از سوی دیگر سفیر ایران در بیروت گفت: این کمک‌ها یک اقدامی انسانی در چارچوب روابط انسانی بین دو ملت لبنان و ایران است.

فیروزنیا گفت: همه این کمک‌ها خصوصا دستگاه‌های تنفس مصنوعی تولید جمهوری اسلامی ایران است و همانطور که می‌دانید این دستگاه‌ها از مهمترین تجهیزات پزشکی در مقابله با بیماری کرونا به شمار می‌رود.

کمک کرونایی ایران به لبنان

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند