استاندار یزد تقویت مراکز نیکوکاری را خواستار شد


استاندار یزد تقویت مراکز نیکوکاری را خواستار شد

یزد- ایرنا- استاندار یزد با اشاره به اهمیت حمایت از نیازمندان به ویژه در زمان کرونا گفت: مراکز نیکوکاری کمیته امداد به خوبی توانسته با بهره گیری از بانک اطلاعات ، خانواده‌های نیازمند را شناسایی و به آنها کمک رسانی کند و باید تقویت شود.

محمد علی طالبی یکشنبه شب در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری عدل علوی یزد افزود: شناسایی نیازمندان واقعی جامعه و رسیدگی به وضعیت آنها باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: کمک رسانی‌ مناسب و به موقع به افراد نیازمند رهمی بر آلام آنهاست و در این مسیر باید خیران کمیته امداد امام خمینی (ره)را یاری دهند.

همچنین مدیرکل کمیته امداد یزد با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ هزار نفر از نیازمندان در جریان رزمایش مومنانه کمک معیشتی دریافت کردند گفت: تلاش می‌کنیم این میزان تا نیمه ماه مبارک رمضان به ۳۰ هزار نفر برسد.

محمد شجاعان افزود: در مجموع ۲۰ هزار مددجوی تحت پوشش این کمیته به همراه ۳۰ هزار نفر از نیازمندانی که کسب و کار آن‌ها در اثر شیوع کرونا آسیب دیدند از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

وی گفت: آشپزخانه‌های زیر نظر این کمیته هر شب ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان پخش می‌کند و این کار از اول ماه مبارک آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

۱۰۰ مرکز نیکوکار محلی در استان فعالیت دارد که از این تعداد ۵۰ مورد آن در شهرستان یزد است .

استان یزد حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۰ هزار نفر آنها خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)