اهدای یخچال و چای ساز توسط کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر به بیمارستان خاتم


اهدای یخچال و چای ساز توسط کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر به بیمارستان خاتم

قلندری از اهدای یخچال و چای ساز به همت کانون فرهنگی هنری، شورای هیأت مذهبی، مرکز نیکوکاری امام جعفر صادق(ع) بهشهر و خیرین به بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهرستان خبر داد.

« عقیل قلندری » امروز ( 3 اردیبهشت) به خبرنگار شبستان گفت: در شرایط فعلی که ویروس کرونا زندگی مردم را فلج کرده و همه آحاد جامعه دچار کمبودهایی شده اند ؛ توجه به کادر درمانی و رفع مشکلات از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: این کانون در طول شیوع کرونا تاکنون خدمات مختلفی را در دستور کار داشته است و کمک رسانی به آحاد مردم و دستگیری از نیازمندان از وظایف اصلی ما بوده است.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا، اقشار کم درآمد بیشتر از همه متحمل سختی های این دوران می شوند و لذا کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بچه های مسجدی هیچ گاه از توجه به این افراد غافل نبودند و وظیفه خود می دانند در این شرایط بیشتر از گذشته یاری رسان این قشر باشند.

قلندری گفت: با همت خیرین و پشتیبانی بسیج توانسته تاکنون در بحران ویروس کرونا، کمک های قابل توجهی در جهت رفاه مردم محله و شهرستان انجام دهد.

وی تصریح کرد: در طول دوران کرونا علاوه بر کمک به افراد نیازمند، ضدعفونی معابر و خیابان ها، کمک های نقدی برای خرید ماسک و گان هم به بیمارستان خاتم‌الانبیا بهشهر اهدا شد.

پایان پیام/175

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر