دانلود فیلم معکوس

دانلود فیلم معکوس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراکشن، درام، اجتماعی
زبانفارسی
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان110 دقیقه
فروش گیشه153٬366٬000 تومان
کارگردانپولاد کیمیایی

بازیگران :

بابک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست، لیلا زارع، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث، مریم عباس زاده

خلاصه داستان :

این فیلم داستان مردی به نام سالار (بابک حمیدیان) را روایت می کند که در یک تصادف وحشتناک خانوادگی، همسر خود را از دست داده و متهم شناخته شده است. سالار به واسطه این اتفاق زندانی می شود و نزدیکان زنش، از او تقاضای پرداخت دیه کرده کرده اند. آنها فرزند سالار (سام کوچولو) را نیز به نوعی به اسارت گرفته اند و به او می گویند تا مبلغ قصاص را پرداخت نکند، بچه را به او باز نمی‌ گردانند.

در ادامه، رضا (اکبر زنجانپور) دوست قدیمی پدر سالار می خواهد در مسابقات زیرزمینی اتومبیلرانی شرکت کند و سر سه مسابقه ماشین سواری شرط بندی می کند تا بتوانند پولی که سالار لازم دارد را فراهم کنند. آنها دنبال راننده ای برای این کار می گردند و در نهایت موفق می شوند که گزینه مورد نظر خود را پیدا کنند که او کسی نیست جز ندا ( لیلا زارع) خواهر سالار و…

معرفی فیلم معکوس

دانلود فیلم ایرانی معکوس : “معکوس” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی پدرش مسعود کیمیایی، محصول سال 1397 می باشد. پولاد کیمیایی به نوعی این فیلم را با معیارها، مشخصه ها و مولفه های فیلم های پدرش ساخته است.

فیلم سینمایی “معکوس” اولین تجربه پولاد کیمیایی به عنوان کارگردان می باشد که در بخش نگاه نو سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1397 حضور داشته و اکران شده است. “معکوس” فیلمی اجتماعی و خانواده محور در مورد تصادف، قصاص و مواردی نظیر این است، که به واسطه روایت یک مسابقه اتومبیل رانی غیرقانونی رگه هایی از اکشن را نیز داراست.

تولید فیلم “معکوس” در زمستان 96 کلید خورد و فیلمبرداریش در اواخر اسفندماه همان سال 1396 به پایان رسید. این فیلم نخستین بار در 6 آذر 1398 بر روی پرده ی سینما رفته و در سینماهای سراسر کشور اکران شد و در 2 اردیبهشت ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شد.

دانلود فیلم معکوسدانلود فیلم معکوس

در سینمایی “معکوس” بابک حمیدیان با ایفای نقش سالار بازیگر نقش اول و اصلی فیلم بوده است. جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود امین حیایی نقش اصلی این فیلم را بازی کند که به دلیل حادثه ای که برای او در سر صحنه فیلم “درخونگاه” به وجود آمد بابک حمیدیان جایگزین او شد. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم نیز می توان به شهرام حقیقت دوست در نقش سیامک، لیلا زارع در نقش ندا، علیرضا کمالی در نقش پیمان، اکبر زنجانپور در نقش رضا دردشتی، پروانه معصومی در نقش فخری و سیاوش طهمورث در نقش پدر سالار، اشاره کرد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “معکوس” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم معکوسدانلود فیلم معکوس

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی معکوس

کارگردان: پولاد کیمیایی، تهیه کننده: مسعود کیمیایی، نویسنده: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، امیر ادیب پرور، موسیقی: بهزاد عبدی، صدابردار: پرویز آبنار، صداگذار: پرویز آبنار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، جلوه‌ های ویژه میدانی: ارشا اقدسی، جلوه‌ های ویژه بصری: بهنام خاکسار، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر روابط عمومی: محیا رضایی کلانتری، مشاور رسانه: فاطمه پزشکی، مدیر تولید: رحمت‌ الله عبدالله‌ زاده، سرمایه گذار: محمد خوشنام، تیتراژ پایانی: پولاد کیمیایی، طراح پوستر: محمد روح الامین

5 / 5 ( 2 امتیاز )