636 نفر دیگر بر اثر کرونا در ایتالیا فوت شدند/ افزایش تعداد فوتی‌ها در آمریکا از 10 هزار نفر گذشت


636 نفر دیگر بر اثر کرونا در ایتالیا فوت شدند/ افزایش تعداد فوتی‌ها در آمریکا از 10 هزار نفر گذشت
منابع دولتی در ایتالیا از مرگ ۶۳۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید- ۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش تسنیم، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام‌کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (corona) در این کشور جان باخته اند و به این ترتیب آمار کلی قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از ۱۶۵۰۰ نفر رسیده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بیش از ۱۳۲ هزار نفر اعلام کرده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۰۰ نفر به شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا افزوده شده است که این رقم در واقع پائین ترین میزان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی یک شبانه روز از روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ماه) تا به حال محسوب می شود.

ایتالیا از نظر آمار قربانیان ویروس کرونا هم چنان رتبه اول دنیا را دارد، ولی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا، بعد از کشورهای آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان جای گرفته است.

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۰ هزار نفر بالاتر رفت

636 نفر دیگر بر اثر کرونا در ایتالیا فوت شدند/ افزایش تعداد فوتی‌ها در آمریکا از 10 هزار نفر گذشت

پایگاه آماری Worldometers روز دوشنبه با استناد به آمارهای رسمی منتشر شده از طرف نهادهای دولتی آمریکا اعلام‌کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به ۱۰۳۲۷ نفر رسیده است.

بر اساس آمارهای جدیدی که در پایگاه Worldometers منتشر شده، امروز دوشنبه ۷۱۱ نفر به شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا افزوده شده است؛ این در حالیست که به وقت واشنگتن هنوز حدود ۱۲ ساعت تا پایان امروز زمان باقی است. روز قبل نیز ۱۱۶۵ نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان باخته بودند.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا نیز تا ظهر امروز دوشنبه به وقت واشنگتن به حدود ۳۵۰ هزار نفر رسیده است تا آمریکا از نظر تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا هم چنان با اختلاف بسیار زیاد نسبت به کشور دوم (اسپانیا با ۱۳۵هزار مورد ابتلا) در رتبه اول دنیا قرار گیرد.

آمار قربانیان کرونا در انگستان از ۵۰۰۰ نفر گذشت

636 نفر دیگر بر اثر کرونا در ایتالیا فوت شدند/ افزایش تعداد فوتی‌ها در آمریکا از 10 هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت انلگیس روز دوشنبه اعلام‌کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۹ نفر افزایش یافته و به ۵۳۷۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت انگستان شمار مبتلایان به ویروس کرونا( بیماری کووید- ۱۹) در این کشور را نیز بالغ بر ۵۱ هزار نفر اعلام کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس به ثبت رسیده است.

انگلیس از نظر تعداد قربانیان ویروس کرونا، پس از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آمریکا و فرانسه در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

شمار مبتلایان به کرونا در عراق به ۱۰۳۱ نفر رسید

وزارت بهداشت عراق از ۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور و سه فوتی ناشی از آن خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت عراق آمده است:۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق شناسایی شده است. موارد جدید در استان های بغداد، بصره، نجف، سلیمانیه، کربلا، ذیقار و اربیل بوده است.

وزارت بهداشت عراق اعلام‌کرد: سه مورد فوتی در بغداد و بصره گزارش شده است.

همینطور در بیانیه وزارت بهداشت عراق آمده است: ۶۵ نفر از کرونایی ها بهبود یافته اند.

وزارت بهداشت عراق گفت: مجموع شمار مبتلایان در عراق به ۱۰۳۱ و شمار فوتی های ناشی از آن هم به ۶۴نفر و مجموع بهبود یافتگان به ۳۴۴ نفر رسیده است.

نروژ مدعی کنترل شیوع کرونا شد

«بنت هوئیی» وزیر بهداشت نروژ اعلام‌کرد که همه گیری کرونا در این کشور تحت کنترل در آمده است.

او با اشاره به نرخ پائین انتقال ویروس کرونا در این کشور گفت که نرخ انتقال ویروس کرونا از شخص مبتلا به افراد دیگر در نروژ ۰.۷ است و تلاش دولت این است که این میزان را تا حد ممکن کاهش دهد.

دولت نروژ روز چهارشنبه تصمیم گرفت که محدودیت ها در این کشور من جمله بسته ماندن مدارس و مهد کودک ها را پس از نیمه آوریل( ۲۷ فروردین ماه) نیز تمدید کند.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در نروژ ۵ هزار و ۷۶۰ نفر بوده که از این تعداد ۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

همینطور از مجموع مبتلایان به کرونا در نروژ تنها ۸۳ نفر در شرایط بحرانی به سر می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!