کشف 60 میلیارد ریال کالای بهداشتی احتکار شده در اهواز


کشف 60 میلیارد ریال کالای بهداشتی احتکار شده در اهواز

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: حدود 60 میلیارد ریال کالای بهداشتی احتکار شده توسط ماموران انتظامی در اهواز کشف شد.

سردار حیدر عباس زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی، احتکار ، قاچاق کالاهای اساسی، بهداشتی و پزشکی و پیشگیری از بیماری واگیردار کرونا و همچنین در جهت افزایش امنیت بهداشتی و روانی جامعه و شناسایی محتکران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی از احتکار کالاهای بهداشتی توسط یک شرکت مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی صورت گرفته تیم مشترک پلیس امنیت اقتصادی با سازمان صمت و اداره اماکن به محل اعزام و پس از حصول اطمینان از وجود اقلام بهداشتی احتکار شده و هماهنگی قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازدید به عمل آمده مقدار ۳۱۵ هزار و ۱۶۷ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح، ۴۵۷ هزار و ۶۸عدد شامپو، ۶۰ هزار و۶۱۱ عدد نرم کننده حوله و لباس، ۲۴۷ عدد مایع شیشه شو، ۱۱۳ هزار و ۳۶۸ عدد مایع ظرفشویی،۶۶۳ هزار و ۲۳۴عدد مایع لباسشویی، ۳۱۷ هزار و ۲۹۱ عدد مایع دستشویی، ۲۴ عدد مایع اتو و تعداد ۲۰ هزار و ۵۴۴ عدد مایع لوله بازکن، ۴۲۰ بطری ژل ضدعفونی کننده دست، سه میلیون ۱۰۴ هزار و ۵۶۴ پاکت دستمال کاغذی، یک میلیون و ۲۳۸ هزارو ۳۸۸ پاکت پودر لباسشویی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای بهداشتی احتکارشده را بیش از ۵۰ میلیارد و ۹۶۹ میلیون برآورد کردند، گفت: ضمن پلمب محل احتکار، یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

پیش از این نیز در ۱۵ فروردین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک هزار و ۴۱۷ لیتر الکل اتانول احتکار شده در شهرستان کارون خبر داده بود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند