اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20


اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20

شرکت 2K Games به تازگی اعلام کرده است که در حال تصویر برداری از شخصیت‌های بزرگ بسکتبال برای استفاده در بازی خود است.

اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه NBA2K همواره یکی از برترین مجموعه‌های شبیه سازی رشته بسکتبال است که توسط شرکت 2K Games عرضه و وارد بازار می‌شود. این بازی در سال‌های اخیر توانسته است به محبوبیت بسیار خوبی از سوی کاربران دست پیدا کند و به عنوان یکی از برترین عناوین شبیه سازی رشته‌های ورزشی انتخاب شود؛ در این بازی تمام تیم‌های بزرگ جهانی به همراه تمامی بازیکنان آن وجود دارند و گیمر می‌تواند به اختیار خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب یا به رقابت با آن‌ها بپردازند.

مدت بسیار زیادی است که گیمرها در آرزوی ساخت تیم رویایی خود و اضافه کردن بازیکنان قدیمی یا جدید به آن هستند. اما به تازگی شرکت 2K Games اعلام کرده است که قصد دارد به مرور زمان این امکان را در اختیار گیمرها قرار دهد و برای شروع، این شرکت در حال تصویر برداری سه بعدی از William که یکی از ورزشکاران محبوب بسکتبالی است بوده و قصد دارد این شخصیت را به بازی خود اضافه کند.

اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20

تصویر براری از ستاره بزرگ 2K به این صورت است که به طور همزمان حدود ۱۴۰ دوربین حرکات وی را ضبط می‌کند و سپس جزییات بدن وی از طریق ۱۴۶ دوربین پیکسلگون بازسازی و وارد بازی خواهد شد. طبق اعلام شرکت سازنده در این تصویر برداری حتی لبخند و یا ناراحتی این ورزشکار نیز ضبط شده است و تمامی این مارد به طبیعی‌تر شدن بازی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین خودروی فولکس واگن در سری‌های R قرار دارد

شرکت 2K Gmaes پیش از این نیز از تصویر برداری برای استفاده در بازی خود استفاده کرده است که همه مواردی که از این طریق وار بازی شده‌اند، از بالاترین جزییات برخوردار بوده‌اند. با این حال هنوز تاریخ اضافه شدن این شخصیت به بازی اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی بعدی 2K Gams منتظر ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022