ذکر یا حسین، بالاترین ذکر است


ذکر یا حسین، بالاترین ذکر است

آیت الله نصرالله شاه آبادی، در ذکر خاطره ای از پدرشان تعریف کردند که در خواب به ایشان گفته شد که ذکر یا حسین بالاترین ذکرها است.

ذکر یا حسین، بالاترین ذکر است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوم شعبان مصادف با ولادت فرخنده امام حسین (ع)، سرور و سالار شهیدان در جهان است. آزاده مردی که خود و خانواده اش را برای احیای حق و دین راستین در کربلا فدا کرد. امام حسین (ع) با وجود تمام پیشنهاد‌ها و تهدیدات یزید حاضر به بیعت با ایشان نشد و با یاران وفادارانش در برابر لشکر کفر و ظلم ایستاد. ثمره خون پاک حضرت امام حسین (ع)، اهل بیت و یارانش سبب ایجاد یک سلسله فکری، موازین اخلاقی و مقاومت متداوم در برابر ظلم و استبداد شده است که این چراغ تا ابد فروزان خواهد ماند.

نمونه این جوشش و خروش حسینی در جنگ هشت ساله تحمیلی علیه رژیم بعث عراق اتفاق افتاد. رزمندگان کشورمان با آموختن از مکتب کربلاا و ذکر مداوم یا حسین در جبهه‌های نبرد کاری را که دشمنان قسم خورده ایران و اسلام در باورشان نمی‌گنجید به سرانجام رساندند؛ دفاع از انقلاب، کیان وطن و ناموس ایرانی و مجهاهدت حسینی وار در مقابل تجاوز عراق به خاک پاک کشور با وجود حمایت ده‌ها کشور جهان از صدام. براستی ذکر یا حسین و فریاد هل من ناصرا ینصرنی چنان ابهتی در دل شیعیان ایجاد می‌کند که دشمن را خوار و خفیف می‌بینند.

حضرت آیت الله نصرالله شاه آبادی در ذکر خاطره ای از پدرشان تعریف می کردند که در خواب به ایشان گفته شد ذکر یا حسین بالاترین ذکرها است. در ادامه می‌توانید ویدئوی کوتاهی از ایشان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری