ورودی شهر باشت بسته شد


ورودی شهر باشت بسته شد

گچساران- ایرنا- فرماندار باشت گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبادی ورودی شهر باشت تا اطلاع بعدی بسته شده است.

سید مسعود حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا همچنین با هماهنگی دستگاه های اجرایی اکیپ هایی سپاه، نیرو انتظامی و پلیس راه ، دهیاران، شوراها و مردم در ورودی این شهر مستقر شدند و از ورود خودروهای غیر بومی و افراد مشکوک به کرونا به درون شهر جلوگیری می کنند.

حسینی تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهر باشت را ۲ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲ ایستگاه تست افراد مشکوک به کرونا در پل بریم و ورودی شهر باشت مستقر هستند و چنانچه موردی مشاهده شود برای سلامت مردم به شهر خود بازگشت داده خواهند شد.

حسینی گفت: همچنین تمامی ورودی های مناطق گردشگری این شهرستان تا اطلاع بعدی بر مسافران و گردشگران بسته شده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان باشت همواره مهمان نواز و خونگرم هستند گفت: در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران کرونا ست بنا به توصیه مسئولان بهداشتی برای سلامت و محفوظ ماندن از این بیماری در خانه خود بمانید.

حسینی تصریح کرد: برخی از واحدهای صنفی واقع در این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

وی افزود: این تعطیلی شامل واحد های صنفی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نانوایی ها، میوه فروشی ها، فرآورده های خام دامی و سوپرمارکت ها نمی شود.

شهرستان باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و سالانه میزبان بیش از۷۰۰ هزار گردشگر بوده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن