آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ دنیا را راحتتر ببینید و با مردمش ارتباط برقرار کنید


مطلب آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ دنیا را راحتتر ببینید و با مردمش ارتباط برقرار کنید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اگر به جهانگردی، دیدن جوامع دنیا و ارتباط با افراد مختلف علاقه دارید، این مقاله را بخوانید. در این مطلب به آموزش کار با اپلیکیشن...

اگر به جهانگردی، دیدن جوامع دنیا و ارتباط با افراد مختلف علاقه دارید، این مقاله را بخوانید. در این مطلب به آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ پرداخته‌ایم.

کوچ سرفینگ چیست؟ یا کوچسرفینگ (Couch Surfing) از نظر لغوی به معنای «کاناپه گردی» است و به یک شبکه گردشگری در قالب سایت، نرم‌افزار و اپلیکیشن اطلاق می‌شود. این نوشتار را به آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ و پاسخ به پرسش کوچ سرفینگ چیست اختصاص داده‌ایم. کوچ سرفینگ معروف‌ترین و جامع‌ترین پرتال گردشگری در اینترنت است که در زمینه مهمانی رایگان فعالیت می‌کند. این برنامه چندسالی است که در میان کاربران ایرانی محبوبیت قابل توجه‌ای کسب کرده است.

مسافران برمبنای شبکه کوچ سرفینگ در اقامتگاه میزبان بومی‌شان به صورت رایگان اقامت خواهند داشت. سفر و مشاهده رایگان دنیا و ارتباط برقرار کردن با مردم در جای‌جای جهان مهمترین فلسفه این شبکه به شمار می‌رود.

کوچ سرفینگ در قالب راهی برای دیدن رایگان دنیا و ارتباط برقرار کردن با مردم آن شروع به کار کرد. خدمات این سیستم قبل از ورودش به بازار نیز توسط گروه‌هایی مانند هاسپیتالیتی کلاب (Hospitality Club) ارائه می‌شد، با این حال سازمان کوچ سرفینگ در سال 2004 یک راه آسان را برای ارتباط برقرار کردن مسافران با افراد میزبان ایجاد کرد. در ادامه با آموزش کار با کوچ سرفینگ با شما خواهیم بود.

کوچ سرفینگ یکی از نمونه‌های موفق گردشگری مجازی (ای-توریسم) و همچنین کارآفرینی دیجیتالی به شمار می‌رود. افزایش دایره دوستان، آشنایی بیشتر با فرهنگ و تجربیات سایر ملل و تسهیل و کاهش هزینه‌های مسافرات از جمله کاربردهای مسافرت کردن تحت پلتفرم کوچ سرفینگ است. این شبکه هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد بلکه تنها بستری برای آشنایی کاربران با یکدیگر به شمار می‌رود.

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

کاربران کوچ سرفینگ به این که بخشی از یک جامعه باشند (چه در شهر خودشان و چه در سایر نقاط جهان) علاقمند هستند و بد نیست بدانید که کوچ سرفینگ در حال حاضر بیش از 10 میلیون عضو در 200,000 کشور جهان دارد. در ادامه به پرسش کوچ سرفینگ چیست مفصلا پاسخ دادیم و در این نوشتار به آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کوچ سرفینگ چیست ؟ ساخت یک پروفایل کوچ سرفینگ برقراری ارتباط و تعامل با میزبان‌ها راهنمایی‌هایی برای برقراری ارتباط با میزبان‌ها نرم افزار کوچ سرفینگ امنیت کوچ سرفینگ نکاتی درباره امنیت کوچ سرفینگ تحقیق درباره پروفایل‌ها و بررسی آن‌ها تایید مجدد جزئیات ملاقات اولیه داشتن یک نقشه پشتیبانی نحوه رفتار کردن به عنوان یک مهمان محترم کوچ سرفینگ بررسی کوچ سرفینگ

کوچ سرفینگ چیست و آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

کوچ سرفینگ چیست ؟ کوچ سرفینگ یک وبسایت اجتماعی است که می‌توانید در آن با ساختن یک پروفایل درباره خودتان به سایر افراد اطلاعات دهید. از طریق این سرویس می‌توانید:

به خدمات اسکان رایگان در یک خانه محلی دسترسی داشته باشید (به عنوان یک مسافر). به یک مسافر اسکان دهید (به عنوان یک میزبان). افراد مختلفی را از سرتاسر جهان ملاقات کنید (به عنوان عضوی از یک جامعه).

کوچ سرفینگ امکان چت کردن با افراد مختلف را نیز برای صحبت کردن درباره رویدادهای محلی در اختیارتان می‌گذارد.

با کوچ سرفینگ به عنوان یک مسافر می‌توانید افراد محلی را ملاقات و درباره مقصدتان اطلاعات بیشتری را کسب کنید. این نرم افزار شما را در جهانگردی و آشنایی با افراد نسبت به اشخاصی که از آن استفاده نمی‌کنند، چند قدم جلوتر می‌برد.

با بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 آشنا شوید:

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو 2020 بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020

کوچ سرفینگ این امکان را هم برای یک کاربر که نقش میزبان را ایفا می‌کند به وجود می‌آورد تا با فرهنگ‌های مختلف آشنا شود و مکان‌های مختلف یک شهر را به مسافران نشان دهد. وقتی هم که عضوی از جامعه این نرم افزار باشید می‌توانید با افرادی که نگرشی شبیه به نگرش شما دارند، در جلسات و رویدادهای مختلف شرکت کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ مراحل ثبت نام

کوچ سرفینگ چیست و چگونه در آن پروفایل بسازیم؟

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ دنیا را راحتتر ببینید و با مردمش ارتباط برقرار کنیدآموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

اولین قدم در آموزش کار با کوچ سرفینگ ساختن یک پروفایل در این سیستم است. شما با استفاده از اطلاعات حساب فیسبوکتان هم می‌توانید وارد این سیستم شوید. برای ورود به این سرویس باید جزئیات مربوط به خودتان، علائقتان، محل زندگیتان، مکان‌هایی که به آن‌ها سفر کرده‌اید و دلیل خود برای استفاده از سرویس کوچ سرفینگ را ارائه کنید.

اگر به ارائه خدمات میزبانی علاقمند هستید، یک صفحه جداگانه برای شما وجود دارد که می‌توانید در آن جزئیاتی را درباره محل اسکان مهمانان و مسافران وارد کنید. برای دریافت بهترین نتیجه و کارایی از این سیستم می‌توانید برای پروفایلتان عکس هم بگذارید.

در ادامه آموزش کار با کوچ سرفینگ باید اشاره کرد که شما همچنین می‌توانید دوستان خود را نیز (با جستجو در اینترنت یا از طریق فیسبوک) به کوچ سرفینگ اضافه کنید تا با آن‌ها در ارتباط باشید. بهتر است که از دوستان خود بخواهید که شما را معرفی کنند زیرا هرچه تعداد معرفی‌های شما بیشتر باشد، احتمال پذیرش درخواستتان از طرف میزبان‌ها بیشتر می‌شود.

همچنین می‌توانید از طرف افرادی که نقش میزبان را برای شما ایفا کرده‌اند نیز معرفی بگیرید. علاوه بر این بهتر است که یک شماره تماس اضطراری هم برای شرایط بحرانی در پروفایل خود ارائه کنید.

پرفروش ترین فیلم های 2020

یک نکته مهم دیگر درباره پروفایل کوچ سرفینگ شما تایید شدن آن است، زیرا این تاییدیه هم به نوعی یک لایه امنیتی دیگر برای کاربران میزبان کوچ سرفینگ محسوب می‌شود. ممکن است که وبسایت کوچ سرفینگ برای تایید آدرس و شماره تلفنان یک پیام متنی یا کارت پستال برایتان ارسال کند. از این تاییدیه مراقبت کنید. زمانی که نیازی به تایید شدن نداشته باشید، احتمالا میزبانان راغبتری را پیدا می‌کنید.

برقراری ارتباط و تعامل با میزبان‌ها

در ادامه پاسخ به پرسش کوچ سرفینگ چیست ، در روند ارسال پیام به میزبان‌های پتانسیلی در سیستم کوچ سرفینگ باید همان رفتاری را داشته باشید که با یک میزبان در سیستم ایر بی ن بی (Airbnb) دارید. میزبانان شما تنها یک محل اسکان رایگان را در اختیارتان نمی‌گذارند، بلکه راه ارتباط برقرار کردن با فرهنگ‌های موجود در شهرشان را نیز برای شما هموار می‌کنند.

راهنمایی‌هایی برای برقراری ارتباط با میزبان‌ها

آموزش کار با کوچ سرفینگ ؛ مسئله ارتباط

برای شرکت در رویدادهای خاص زودتر با میزبانان مورد نظرتان تماس بگیرید. در پیامتان به یک میزبان درباره خودتان هم اطلاع رسانی کنید و بگویید که چرا او را انتخاب کرده‌اید. کپی کردن ایمیل‌ها در چنین مواقعی شایسته نیست. درباره سفرها و تجارب قبلی خود در زمینه استفاده از سرویس کوچ سرفینگ اطلاع رسانی کنید تا به علائق مشترکی برسید. به میزبان خود بگویید که برای چه مدتی در محل اسکان او ساکن می‌شوید. مانند در محل اسکان یک میزبان برای مدت 2 هفته شایسته نیست. با میزبانتان درباره زمان ملاقاتش و این که آیا به شما کلید می‌دهد یا خیر، صحبت کنید. و مهمتر از همه این که درباره محل خوابتان اطمینان کسب کنید. ببینید که آیا حریم خصوصی خواهید داشت، با شخص یا حیوانی در یک محل خواهید بود، در چه قسمتی از شهر اسکان می‌گیرید و این که آیا در ترمینال یا فرودگاه به دنبالتان می‌آید یا این که خودتان باید به محل اسکان بروید؟

نرم افزار کوچ سرفینگ

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ دنیا را راحتتر ببینید و با مردمش ارتباط برقرار کنیدآموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

آموزش کار با کوچ سرفینگ را با اپلیکیشن آن آغاز می‌کنیم. برنامه کوچ سرفینگ این امکان را به شما می‌دهد که در هر شرایطی به دنبال میزبان بگردید. این نرم افزار برای گوشی‌های اندروید و آیفون ارائه شده است و شما می‌توانید اطلاعات مبوط به ویژگی‌هایش را از سایت ارائه کننده‌ نرم افزارش دریافت کنید.

نرم افزار کوچ سرفینگ به یک قابلیت پیام رسان هم مجهز است و به این طریق امکان مکالمه را هم برای شما فراهم می‌کند. زمانی که مدام در سفر و حرکت هستید، به کمک اپلیکیشن کوچ سرفینگ تعیین قرارها در دقایق آخر برای شما بسیار ساده‌تر می‌شود.

امنیت کوچ سرفینگ

در ادامه پاسخ به پرسش کوچ سرفینگ چیست ، به موضوع مهم امنیت خواهیم پرداخت. در آموزش کار با کوچ سرفینگ امنیت مهم ترین مسئله است صحبت‌های زیادی درباره امنیت سرویس‌هایی مانند کوچ سرفینگ وجود دارد. در کوچ سرفینگ هم مانند هر مکان دیگری کاربران بد وجود دارد. بیشتر موقعیت‌های بدی که در کوچ سرفینگ پیش می‌آیند، برجسته نیستند؛ برای مثال ممکن است که یک میزبان بدون مطلع ساختن شما چند مهمان دیگر را به طور همزمان پذیرفته باشد یا از شما پول بخواهد.

با این حال ممکن است که موقعیت‌های بدتری هم برای شما پیش بیاید. بهتر است که ملاحظاتی را در نظر بگیرید و بدانید که در صورت بروز یک ناهماهنگی هیچ مانعی در راه شما برای ترک کردن محل اسکان میزبان وجود ندارد.

نکاتی درباره امنیت کوچ سرفینگ

یک: تحقیق درباره پروفایل‌ها و بررسی آن‌ها

همانطور که اشاره شد در آموزش کار با کوچ سرفینگ امنیت مهم ترین مسئله است. مهم است که بین میزبان و مهمان اعتماد دوطرفه وجود داشته باشد. هرچقدر می‌توانید از خودتان در پروفایلتان اطلاعات درست بگذارید و علاوه بر این معرفی‌هایی را هم که از دوستانتان گرفته‌اید، در آن ذکر کنید.

وقتی که دنبال یک میزبان می‌گردید، میزبانی را انتخاب کنید که اطلاعات کافی را درباره خودش ارائه کرده باشد. ممکن است که اسکان در کنار یک زن یا یک زوج برای شما راحتتر از اسکان در کنار یک مرد باشد. بررسی‌های ارائه شده توسط سایر مسافران را مطالعه کنید و عکس‌های آپلود شده توسط آن‌ها را ببینید.

دو: تایید مجدد جزئیات

همانطور که قبلتر در آموزش کار با کوچ سرفینگ گفته شد، بهتر است که جزئیات را دوباره بررسی و تایید کنید. از میزبانتان بپرسید که آیا محلی برای اسکان خودتان دارید یا این که شخص دیگری هم با شما در محل اسکان میزبانتان می‌ماند. ببینید که آیا ساعت رفت و آمدتان دست خودتان است یا این که باید مطابق برنامه میزبان رفتار کنید.

سه: ملاقات اولیه

اگر که درباره این تجربه خود استرس دارید، قبل از این که وارد محل اسکان قابل ارائه توسط میزبان شوید او را در محل دیگری مانند یک کافی شاپ ببینید. همچنین می‌توانید با برقراری تماس تصویری از طریق نرم افزارهایی مانند واتساپ یا اسکایپ دوباره جزئیات را مرور کنید و ببینید که عکس گذاشته در پروفایل کوچ سرفینگ متعلق به چه کسی است و با چه کسی می‌مانید.

چهار: داشتن یک نقشه پشتیبانی

تلفن یک شرکت تاکسی رانی و یک هتل یا مهمانسرا را در گوشی یا دفترچه خود ذخیره کنید تا بتوانید در صورت بروز هر گونه ناراحتی محل اسکان میزبان را به راحتی و بدون هیچ نگرانی ترک کنید.

به دلیل نداشتن پول از سرویس کوچ سرفینگ به عنوان راهی برای گرفتن اسکان رایگان در یک محل استفاده نکنید. مقداری پول همراه خود داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید راه خود را هموار کنید. اگر اتفاقی رخ داد، سریع با پلیس محلی یا پشتیبانی کوچ سرفینگ تماس بگیرید.

نحوه رفتار کردن به عنوان یک مهمان محترم کوچ سرفینگ

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ ؛ دنیا را راحتتر ببینید و با مردمش ارتباط برقرار کنیدآموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

همانطور که میزبان بد وجود دارد، مهمان بد هم وجود دارد. در ادامه پاسخ به پرسش کوچ سرفینگ چیست ، به تعاملات میزبان و مهمان می‌پردازیم. در خانه میزبان همان رفتاری را داشته باشید که انتظار دارید سایر افراد در خانه شما داشته باشند.

در محل ارائه شده توسط میزبان زباله نریزید و بدون اجازه او چیزی را برندارید. اینها مواردی است که حتما باید در آموزش کار با کوچ سرفینگ به همه کاربران گوشزد شود. محل اسکان خود را تمیز کنید و وسایلتان را در گوشه‌ای از محل اسکانتان بگذارید. ساعات رفت و آمد منطقی داشته باشید و انتظار نداشته باشید که میزبانتان همه مدت شب را منتظر آمدن شما بماند.

با میزبانتان وقت بگذرانید و از او مطلب یاد بگیرید. هدف کوچ سرفینگ و سرویس‌های مشابه آن ایجاد یک تجربه مشترک است. برای میزبانتان هدیه ببرید و توانایی‌های خودتان را برای او به کار بگیرید. برای میزبان خود غذا بپزید و او را با فرهنگ و ذائقه غذایی کشور خود آشنا کنید. داستان‌های سفرهای خود را برای میزبانتان تعریف کنید و از او بخواهید همین کار را برای شما بکند.

بررسی کوچ سرفینگ

بررسی‌ها ستون فقرات صنعت توریسم هستند و کوچ سرفینگ هم از این قاعده جدا نیست. در پایان بررسی این پلتفرم و پاسخ به پرسش کوچ سرفینگ چیست ، باید بگوییم هیچ شخصی در یک هتل بدون مطالعه بررسی‌های نوشته شده درباره آن اتاق رزرو نمی‌کند. این بررسی‌ها به ایجاد یک جامعه کمک و جهانگردی را برای سایر مسافران لذت بخشتر می‌کند.

خلاصه تجربه خود را از ماندن با یک میزبان ارائه کنید، اما زیاده روی نکنید. در انتهای آموزش کار با کوچ سرفینگ باید بگوییم. اگر از اسکان خود لذت نبردید یا میزبان باعث ناراحتی شما شد، درباره این موضوع اطلاع رسانی کنید اما تندگویی و توهین نکنید. محل خواب و مکان اسکان خود را به طور کامل توصیف کنید و درباره میزان سهولت برقراری ارتباط با میزبانتان اطلاع رسانی کنید. اگر که اقامت خوبی داشتید، از میزبانتان بخواهید که درباره شما یک بررسی ارائه کند.

امیدواریم از مقاله آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ لذت برده باشیم و پاسخ پرسش کوچ سرفینگ چیست را به خوبی دریافت کرده‌ باشید. حالا که آموزش کار با کوچ سرفینگ یاد گرفتید، می‌توانید سفرهایی ارزان‌تر از قبل داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه خوشحال باشیم و زندگی شادی داشته باشیم؟ بهترین کتاب های روانشناسی 2019

.

منبع: herpackinglist



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم