یک میلیون و 500 عدد مواد محترقه در فارس ضبط شد


یک میلیون و 500 عدد مواد محترقه در فارس ضبط شد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در آستانه چهارشنبه سوری ماموران پلیس یک میلیون و 500 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این استان کشف و ضبط کردند.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی دوشنبه در نشست خبری افزود: در پی دریافت اخبار مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و علاوه بر کشف یک میلیون و ۵۰۰ عدد انواع ترقه ۱۴ نفر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد جامعه خصوصا نوجوانان و جوانان به دلیل استفاده از مواد محترقه و ترقه در سال‌های گذشته دچار آسیب های زیادی شده اند و خانواده آنها نیز از این معضلات غیرقابل جبران در امان نمانده اند.

وی اضافه کرد: ایام پایانی سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا با سایر ایام مشابه سال های گذشته تفاوت دارد لذا شهروندان در شب چهارشنبه پایان سال جاری از هر گونه تجمع و دورهمی خودداری کنند زیرا احتمال انتقال و گسترش ویروس کرونا زیاد است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۸ نفر توزیع کننده مشروبات الکل صنعتی دست ساز نیز در این استان شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

حبیبی گفت: امسال ۵۱ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان