این روزها همه نگران شجریان هستند، شما چطور؟!/ بازگشت مهناز افشار با چند کارگردان خارجی/ گاف بزرگ بهنوش بختیاری، کرونا را متعجب کرد


این روزها همه نگران شجریان هستند، شما چطور؟!/ بازگشت مهناز افشار با چند کارگردان خارجی/ گاف بزرگ بهنوش بختیاری، کرونا را متعجب کرد

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

پرویز پرستویی بعد از مدت ها با یک سریال البته در شبکه نمایش خانگی بازگشت. او در تجربه‌ای جدید با مطرب‌های سینمای ایران با قصه ای که قسمت اول آن روز دوشنبه منتشر شد، جایگزین «مانکن» حسین سهیلی زاده شد. باید ببینیم پرویز پرستویی با سرهنگ صبوری به کجا می رسد.

این روزها همه نگران محمدرضا شجریان هستند که در بیمارستان جم تحت نظارت است و البته در روزهای پایانی هفته وضعیت جسمانی این هنرمند بزرگ کشورمان رو به بهبود گزارش شده است. در ابتدای هفته گذشته شجریان به دلیل مشکلات تنفسی بستری شد و خیل عظیمی از طرفدارانش را نگران کرد و باعث شد گروهی از دوستداران او مقابل بیمارستان جم حضور پیدا کنند و پیگیر حال او باشند.

بهنوش بختیاری که در این سال‌ها در حوزه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال عمل کرده است، در روزهایی که ویروس جدید فکر و ذهن مردم را درگیر کرده است با انتشار پستی تبلیغاتی نه تنها خانواده هنر که بخشی از طرفدارانش را نیز گلایه مند کرد. هرچند که او با انتشار پست جدیدی در این باره از اشتباه خودش گفته است با این حال شنیده می شود پست اخیر تبلیغاتی او تحت پیگرد قانونی است.

مهناز افشار که پای ثابت چهره‌های خبرگزاری برناست. این هفته هم درخصوص بازگشت یا عدم بازگشتش خبر از پیشنهاد چند کارگردان خارجی برای همکاری داد تا کماکان بازیگر سفر کرده سینمای ایران در اوج خبرها باشد.

محمد رسول اف با فیلم «شیطان وجود ندارد» در جشنواره برلین حاضر است تا تنها اتفاق خوب این روزهای سینما محسوب شود.

تعطیلی سینماها و سالن های نمایش در هفته گذشته به دلیل ویروس کرونا و اختلاف نظرهایی که هفته گذشته در این باره به گوش رسید هم جزء اخبار پربازدید فرهنگ و هنر بود.

مهران مدیری که با برنامه «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم است با شیوع کرونا، در شبکه‌های دیگر نیز حضوری فعال خواهد داشت تا با سریال‌هایی چون «مرد هزار چهره» بتواند اندکی بر وضعیت روحی و روانی مردم کشور تاثیرگذار باشد. مدیران تلویزیونی در یک اقدام پسندیده با تغییراتی که در کنداکتور شبکه های مختلف ایجاد کردند چند سریال طنز و چندین فیلم سینمایی را در جدول پخش سیما جانمایی کردند تا این روزها که با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مراکز هموطنان بیشتر خانه‌نشین هستند رسانه هم به نوعی جایگاه تاثیرگذار خودش را حفظ کند.

فصل دوم «عصر جدید» در بخش «راستی آزمایی» هفته گذشته روی آنتن رفت و با شیوه‌ای کاملا عجیب و غریب توانمندی شرکت کنندگان علاقه مند مورد راستی آزمایی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند