بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!


مطلب بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ احتمال دارد در مواجهه با این واقعیت که میتوان از یوتیوب پول درآورد کمی متعجب شوید. در این گفتار با ما...

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ احتمال دارد در مواجهه با این واقعیت که میتوان از یوتیوب پول درآورد کمی متعجب شوید. در این گفتار با ما باشید.

یوتیوب، آپارات و سایر شبکه های اجتماعی با محتوای تصویری احتمالا در مخیله عموم ما، ابزارهایی برای سرگرمی هستند. نهایت استفاده ما از یوتیوب، سرگرمی و یادگیری است. عموما هم همان سرگرمی در قالب دنبال کردن قسمهایی از برنامه هایی که از دست داده‌ایم یا تماشای موزیک ویدئو و صرف ساعت ها وقت. اما هستند بهترین یوتیوبرهای ایرانی که درآمدهای قابل توجه‌ای از این بستر به دست آورده‌اند.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

بهترین یوتیوبرهای ایرانی کدامند؟

احتمالا اگر هم به ما بگویند این صرفا یک محیط برای سرگرمی نیست و میتوان از آن درآمد هم کسب کرد، نهایت تصورمان به سمت تبلیغات پیش نمایش ویدئوها میرود. اما راههای دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد.

نوع دیگر کسب درآمد بر پایه تولید محتوای تصویری که چند سالی است در یوتیوب رونق گرفته، استریم کردن است. استریمرها به عنوان بازوهای اجرایی این فرایند، در حقیقت چیزی است مشابه همان اینفلوئنسرهای اینستااگرام. اما درآمد یوتیوبرها از کجاست؟

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

درآمد یوتیوبرها بدین صورت است که استریمر از تخصص خود محتوای تصویری در کانالش دانلود میکند و کسانی که به دنبال خدمات او هستند تبدیل به فالورهای کانال او میشوند. شخص صاحب کانال در ازای دریافت مبالغی هنگفت، تبلیغاتی در جای جای فعالیت خود از پیش نمایش ویدئوها تا حتی خود محتوی میگنجاند.

امروزه این استریمرها عموما در حوزه بازی های ویدئویی فعالیت دارند. این افراد با سیستمهای فوق پیشرفته خود از بازی که به آن مسلط هستند فیلم گرفته و در یوتیوب به اشتراک میگذارند. برخی از این استریمرها به دنبال طی پله های طرقی حتی به راه اندازی برند شخصی به نام خود اقدام میکنند. در نتیجه بخش دیگری از درآمد یوتیوبرها محصول فعالیتهای جانبی ناشی از شهرت در استریم کردن است.

مثلا یکی از همین استریمرهای یوتیوب، با راه اندازی برند پوشاک توانسته است کم کاری ها و ضررهایش در بخش تولید محتوا را نیز جبران کند. لوگان و جیک پاول، دن تی دی ام، دود پرفکت و غیره برخی از مشهورترین یوتیوبرهای دنیا هستند. برخی از این افراد درآمدهای سالانه چند ده میلیون دلاری دارند. در نتیجه باید اذعان کرد که استریمر کردن کار بسیار پرسودی است.

آشنایی با بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا در ایران هم استریم کردن امکان دارد؟ آیا در ایران نیز استریمر و یوتیوبر داریم؟ و اگر آری، بهترین یوتیوبر ایرانی کیست؟ بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی کیستند؟ بهترین کانال های فارسی یوتیوب کدامند؟ بهترین یوتیوبرهای ایرانی کیستند؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه مطلب با ما باشید.

در پاسخ به سوال اول باید گفت بله که امکان دارد. همین الان هم برخی یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی در یوتیوب و حتی آپارات مشغول به فعالیت هستند و درآمد خوبی هم دارند. اما اگر میخواهید بدانید چگونه باید استریمر شد تا پایان مطلب با ما همراه باشید. حال شاید بد نباشد شما را با برخی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی آشنا کنیم.

بهترین استریمرهای ایرانی

امیر فانتوم (Amir Phanthom) یوتیوبر ایرانی معروف

امیر حسین محبوبی یک یوتیوبر ایرانی معروف و (ملقب به امیر فانتوم) یکی از بهترین بازیکنان Dota 2 در ایران است. او شاید بهترین یوتیوبر ایران باشد! 25 سال سن دارد و بازی اصلی و مورد علاقه او DOTA 2 میباشد.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

امیر فانتوم در کنار تینا از حرفه‌ای ترین و بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی هستند. امیر در تیم حرفه ای Vanguards فعالیت کرده و برنده تورنومنت های داخلی بسیار زیادی بوده. نقش اصلی امیر در 2 Dota ساپورت میباشد. یکی از فعالیتهای مفید امیر فانتوم که باعث رضایت دنبال کنندگان او بوده است، بررسی پچ های جدید و به روز بازی Dota 2 است. در نتیجه او یکی از بهترین کانال های فارسی یوتیوب را نیز اداره میکند.

امیر فانتوم از با سابقه ترین‌های این شاخه نیز محسوب می شود. این استریمر ایرانی معروف، در سطح دنیا یز فعالیت قابل توجهی دارد و همواره در مسابقات بین المللی حضور دارد و به کسب جوایز متعددی نیز نائل آمده است.

فانتوم عضو رسمی استریمرهای ایرانی است و قرار است در ماه شهریور در رویداد پنجمین لیگ بازی های رایانه ای حضور داشته باشد. اگر علاقه مند هستید که گیم پلی های امیر فانتوم را دنبال کنید حتما صفحه توییچ وی را جستجو کنید. او از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است.

Toxic Girl بهترین یوتیوبر ایرانی

کوثر (ملقب به تاکسیک گرل) 23 ساله اولین دختر استریمر ایرانی معروف در Twitch میباشد. او یک یوتیوبر ایرانی معروف و یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است. بازی های اصلی و مورد علاقه او Leauge of legends و Overwatch میباشد. قهرمانان مورد علاقه: Pharah, D.va, Mercy میباشند. کوثر شاید به زعم برخی بهترین یوتیوبر ایرانی باشد.

Toxic Girl بیشتر به بازی Fortnite و Rainbow Six Siege علاقه دارد و در پیج اینستاگرام خود نیز بیشتر به این دو بازی می پردازد. وی در رویدادهای مختلف گیمینگ حضور داشته و انتظار می رود بعد این هم همکاری اش با سایر گیمرهای ایرانی بیشتر شود. این استریمر بازیهای ترسناک را هم در صفحه خود استریم کرده و سبک ویدیوهایش باعث شده تا نظر گیمرها را به خود جلب کند.

البته اگر در بازی OverWatch ادعا دارید باید سراغ Toxic Girl بروید و با او مسابقه ای انجام دهید که بی شک جذاب و در عین حال مشکل خواهد بود. محبوبیت او باعث شده تا کانال او یکی از بهترین کانال های فارسی یوتیوب باشد.

Qtinna یک یوتیوبر ایرانی معروف

فاطمه ملقب به تینا و 24 ساله استریمر ایرانی معروف میباشد. آن بازی که او به آن شهرت یافته و استریم میکند DOTA 2 میباشد. همچنین اولین بازی آنلاینی که بازی کرده است هم Dota 2 میباشد. رول اصلی QT در دوتا ساپورت میباشد. فعالیت خوب تینا او و کانالش را به یکی از لیست بهترین کانال های فارسی یوتیوب تبدیل کرده است.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

اگر اهل بازی DOTA 2 هستید بی شک تینا می تواند یکی از استریمرهای محبوب شما باشد. تینا یکی از بازیکنان حرفه ای Dota 2 در ایران می باشد که همواره حضور فعالی در رویدادهای گیمینگ دارد و صفحات اجتماعی اش را مرتبا بروزرسانی می کند.

تینا در توییچ بیشتر به بازی DOTA 2 پرداخته است و بیشتر وقت خود را صرف این بازی می کند و حتی وقتی وارد پیج وی می شوید در قسمت بیو این مسئله را ذکر کرده است. البته این گیمر در کنار دوتا به بازی CSGO هم علاقه دارد.

iNiloowf یک یوتیوبر ایرانی معروف

نیلو یکی از استریمرهای دختر ایرانی است که در سرویس توییچ (Twitch) استریم می‌کند، ۲۲ سال دارد و به گفته خودش از ۶ سالگی و با مورتال کامبت نسخه سگا وارد این سرگرمی شده است. نیلو حالا ۳۱۹۶ دنبال کننده در توییچ دارد که برای آن‌ها بازی‌هایی مانند کانتر استرایک، لیگ او لجندز و بازی‌های روز را استریم می‌کند. او یک استریمر ایرانی معروف است.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

نیلو یکی از PC گیمرهای معروفی است که در یوتیوب و توییچ فعالیت گسترده ای دارد و علاقه مند به انجام بازی های مختلف است. یکی از کارهای جالب نیلو این است که وی در صفحه اینستاگرامش مرتبا پست های پرسش و پاسخ قرار می دهد و از کاربران خود می خواهد تا نظرات خود درباره اتفاقات بروز را اعلام کنند.

این استریمر بیشتر ویدیوهای خود را در حالت فان ضبط می کند و در رویدادهای گیمینگ هم کم و بیش حاضر می شود.

Aria Keoxer یکی از بهترین یوتیوبر ایرانی

آریا در توییچ فعالیت دارد و برای حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفری که عضو کانال توییچ او هستند، استریم‌هایی از فورتنایت یا بازی‌های روز را پخش می‌کند اما به گفته خودش، این روزها بیشتر فعالیت محتوایی را در کانال یوتیوب انجام می‌دهد.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

آریا از آن دست استریمرهایی است که بازی های مختلف و بروز را انجام می دهد و ویدیوهای وی تلفیقی از فان و گیم پلی می باشد که از همین طریق توانسته سبک ویژه خود را داشته باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. آریا جدا از بازی های جدید علاقه زیادی به Fortnite دارد و در این بازی یک استریمر ایرانی معروف محسوب میشود.

Aria Keoxer یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی نیز هست. البته او در اینستاگرام و توییچ نیز بسیار فعال است و بطور روزانه با انتشار پست هایی صفحات اجتماعی اش را بروز رسانی می کند تا کانال او از بهترین کانال های فارسی یوتیوب باشد.

البته آریا در بین پست های گیمینگ خود نیز هر از گاهی ویدیوهای طنز هم قرار می دهد تا کاربرانش حالت یکنواختی در صفحات اجتماعی اش را تجربه نکنند.

Bugmazel یکی از بهترین استریمرهای ایرانی

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

غزاله نقدی یکی از گیمرهای حرفه ای Rainbow 6 Siege می باشد که در توییچ و اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و بیشتر پست های وی مربوط به رینبو می شود. نام مستعار این گیمر Bugmazel می باشد که تلفیقی از کلمات «باگ» و «مادمازل» می باشد و این خلاقیت خوبی است که وی در نامگذاری استفاده کرده است. باگ مازل در رویدادهای مختلف گیمینگ حضور دارد و در صفحات اجتماعی اش معمولا از فعالیت های خود خبر می دهد.

Bugmazel یکی از فعال ترین دختران گیمر ایرانی می باشد که فعلا در یوتیوب حضور ندارد ولی صفحه توییچ وی بسیار فعال می باشد و می توانید استریم های وی از بازی های مختلف را تماشا کنید.

Dark_Hell 92 از بهترین استریمرهای ایرانی

Dark_Hell 92 از آن دست استریمرهای ایرانی است که در خارج از کشور ساکن است. این گیمر معمولا بازی های ترسناک، فورتنایت و رینبو ۶ را دنبال می کند و در توییچ و یوتیوب بسیار فعال می باشد.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

Dark_Hell 92 در اکثر استریم های خود سعی می کند از فضای فان و هیجان انگیز استفاده کند که سبک خاصی به کارهایش می بخشد. شاید به همین دلیل کانال او از حبوبترین و بهترین کانال های فارسی یوتیوب باشد.

دارک هل با این که خارج از ایران قرار دارد اما با برخی از پیج های گیمینگ داخل ایران همکاری می کند و حضور فعالی در رشته خود دارد. او از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی است.

Heisenberg از بهترین استریمرهای ایرانی

فعال و بروز بودن دو نقطه قوت مهم هایزنبرگ است که همیشه آن ها را رعایت می کند و سعی می کند بازی های کنسولی و PC را چند ساعت بعد از انتشار تجربه کند و استریمش را آغاز کند. هروقت نام هایزنبرگ را می شنوم بی شک یاد شخصیت کاریزماتیک سریال Breaking Bad می افتم و احتمال دارد این گیمر هم با تماشای این سریال این نام مستعار را برای خودش در نظر گرفته باشد.

هایزنبرگ در صفحه اینستاگرام خود همیشه رویدادهای گیمینگ را دنبال می کند و اخبار مربوط به آن را قرار می دهد و همچنین در استریم های خود هم به این موضوع می پردازد.

این استریمر با تولید برنامه «پارادوکس» از بزرگان صنعت بازی دعوت به صحبت در مورد مشکلات می کند. او از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی است.

iPersian021 از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

iPersian021 هم در خارج از کشور مشغول به فعالیت است و در زمینه بازی های ویدیویی یکی از فعال ترین استریمرهای ایرانی می باشد که به تازگی روی به بازی Apex Legends آورده و در صفحات اجتماعی اش نیز پرکار است. iPersian021 در صفحه اینستاگرام خود پست های فان و بخش هایی از استریم های خود را قرار می دهد و همچنین از رویدادهای گیمینگ بطور زنده اخباری را ارائه می دهد.

مزیت رقابتی iPersian021 در این است که قبل از شروع استریم، در حد چند دقیقه به اخبار بازی و اتفاقات اخیر صنعت گیمینگ می پردازد.

این استریمر فعلا در یوتیوب فعالیتی را آغاز نکرده اما صفحه توییچ وی دائما بروزرسانی می شود و هر هفته شاهد استریم های مختلفی از وی خواهید بود.

Mia Plays از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

میا از آن دست دخترهایی است که از هر انگشتش هنر می بارد و در کنار آن به بازی کردن هم می پردازد! اگر پیج اینستاگرام میا را دنبال کنید متوجه می شوید که وی اخیرا فعالیت خود یوتیوب را افزایش داده و کمی از صفحه مجازی اش دور شده است؛ البته وی سعی می کند با ارائه جایزه ها و مسابقات بین کاربرانش پیج خود را فعال نگه دارد.

میا علاقه زیادی به بازی فورتنایت دارد ولی بازی های بروز را هم دنبال می کند و در طراحی ویدیوهایش از تبحر خاصی برخوردار است. میا در کنار این که یک گیمر با تلاش و ماهر است، کاسپلی های جالبی را انجام می دهد که چندباری از این طریق مورد تشویق بازی های مطرح همچون رینبو قرار گرفته است.

میا علاوه بر این ها میا در زمینه طراحی و نوازندگی تبحر خاصی دارد و برای ویدیوهای خود طراحی می کند که کیفیت کارهایش را بالا می برد و وی را می توان جزو بهترین گیمرهای دختر و در عین حال بهترین یوتیوبر ایرانی دانست.

چگونه باید استریمر شد؟

حال که ذکر بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی را از سر گذراندیم قصد داریم تا به چگونگی استریمر شدن بپردازیم. به نظر میرسد این فعالیت نه تنها وقت و زحمت چندانی نمیخواهد بلکه اگر زندگی و درآمد برخی از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی را دنبال کنید به این نتیجه میرسید که درآمد یوتیوبرها بسیار قانع کننده است.

اما چگونه باید استریمر شد؟

قدم اول تهیه یک نرم افزار برای استریم است. اکثر استریمرهای معروف از نرم افزارهای خاصی بهره میبرند. بهترین گزینه در میان نرم افزارهای استریم که رایگان هم باشد، Streamlabs OBS میباشد. با دانلود نرم افزار به سراغ سایت Twitch.tv بروید. یک اکانت راه انداخته و همگام سازی لازم را انجام دهید.

در قدم دوم سایر ایزارهای لازم مانند وب کم و میکروفون را تهیه کنید. اهمیت وب کم را در فرایند استریم کردن دست کم نگیرید. شخصیت شما در حین استریم کردن بسیار مهم است. گرچه میتواند برایتان تاثیرات منفی هم داشته باشد اما با مرور عملکرد سایر استریمرهای حرفه ای میتوانید به الگوهای مناسبی برای استفاده از این ابزارها برسید.

بعد از تهیه مواد لازم! شما برای آغاز فرایند استریم آماده اید. فقط کافیست به ترتیب و بر اساس نرم افزاری که از آن استفاده میکنید وارد بازی شده و فرایند استریم را آغاز کنید.

برای این‌کار ابتدا نرم‌افزار استریم خود را باز کنید و سپس به بخش ویرایشگر (Editor) آن بروید. قدم اول اضافه‌کردن عنوانی است که می‌خواهید آن را استریم کنید. ابتدا بازی مورد نظر را باز کنید و سپس کلید‌های ALT و TAB را همزمان فشار دهید تا به برنامه بازگردید و از بالای لیست منابع دکمه Add را فشار دهید.

سپس نوبت به اضافه‌کردن وب‌کم به برنامه می‌رسد. برای این‌کار نیز پس از اتصال وب‌کم گزینه Add another source را زده و Select Video Capture Device را انتخاب کنید.

پس از اضافه‌کردن وب‌کم می‌توانید از مکانیزم Overlay بهره ببرید که البته استفاده از آن اختیاری است و به طور خلاصه شامل اضافه‌کردن عکس و متن به استریم شما و یا در درجات بالاتر تغییر پوسته رابط کاربری بازی‌ها می‌شود. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که تمامی مواردی که به استریم خود اضافه می‌کنید با یکدیگر هماهنگ باشند و موارد مزاحم یا نامتعادل از آن حذف و کنترل شوند.

از اینجا به بعد دیگر همه چیز در گروی مخاطبان است که کار شما را بپسندند یا نه. البته نه اینکه ماجرا خیلی هم قضا و قدری باشد. شما با نظم و برنامه ریزی صحیح و همچنین الگوبرداری از کار استریمرهای ایرانی و خارجی میتوانید در جذب مخاطبان موفق باشید. جذب مخاطب برای شما یعنی رونق کار و فعالیت. در نتیجه برای مخاطب تلاش کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برند سیگار ؛ با محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای سیگار آشنا شوید بهترین رمان های جهان ؛ پیشکش به خوره های برترین کتاب های جهان! پرفروش ترین فیلم های 2020 ؛ بهترین فیلم های ترسناک و کمدی و اکشن 2020 در گیشه

گردآوری: techrato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری