برخی از رسانه‌ها حواشی کرونا را از خود آن بزرگتر کردند


برخی از رسانه‌ها حواشی کرونا را از خود آن بزرگتر کردند

عرفانی گفت: در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها عامدانه و ناآگاهانه حواشی کرونا را از خود آن بزرگتر کردند.

برخی از رسانه‌ها حواشی کرونا را از خود آن بزرگتر کردندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صالحی فوق تخصص بیماری‌های عفونی و حسین عرفانی رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت امشب ۷ اسفند با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی ویروس کرونا پرداختند.

حسین عرفانی با اشاره به اینکه متاسفانه هفته گذشته بی‌نظمی‌هایی را در استان قم شاهد بودیم گفت: یک تیم کارشناسی بازدیدی از استان قم داشتند، به طوری که جلساتی را در خصوص بحث کرونا تشکیل دادیم و از بیمارستان‌های در نظر گرفته شده برای این منظور بازدید به عمل آمد و متوجه شدیم که در روزهای قبل از اعلام موضوع کرونا افزایش بار مراجعه به بیمارستان‌ها وجود داشت، لذا افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای داشتند درگیر موضوع شده بودند.

او با اشاره به اینکه وزارت بهداشت اعلام کرد جلوی ورود ویروس کرونا را هیچ کشوری نمی‌تواند بگیرد ادامه داد: در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها عامدانه و ناآگاهانه حواشی کرونا را از خود آن بزرگتر کردند، درحالی که کمتر از ۳۶ ساعت مانده به انتخابات مجلس، وزارت بهداشت موضوع را به اطلاع مردم رساند و اخبار درست و شفاف را اعلام کرد. تاکنون ۱۳۹ نفر مبتلا به ویروس و ۱۹ نفر فوتی داشتیم، البته این تعداد از میان هزار مورد بررسی بود که صورت گرفته است.

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال