آغاز مرحله پایانی مسابقه «ذکر حکیم» در بحرین


آغاز مرحله پایانی مسابقه «ذکر حکیم» در بحرین

مرحله پایانی شانزدهمین دوره مسابقه «ذکر حکیم» در منطقه السنابس در بحرین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، مرحله پایانی شانزدهمین مسابقه «ذکر حکیم»با شعار (ولتنظر نفسٌ ما قدَّمت لغد) به همت «جمعیت علوم قرآنی ذکر حکیم» در پنج مرحله در منطقه السنابس در غرب منامه آغاز شد.

مرحله اول به مدت دو روز در حسینیه «حاج احمد بن خمیس» در منطقه السنایس در غرب منطقه آغاز شد. مرحله دوم برای آقایان در مجتمع کرزکان به مدت سه روز، مرحله سوم در مجتمع امام علی (علیه السلام) در منطقه الدیر به مدت دو روز، مرحله چهارم در مجتمع المحمودیان در منطقه کرانه برگزار می شود.

مرحله پنجم و اختتامیه این مسابقه در مجتمع السنابس به مدت سه روز برگزار خواهد شد. در پایان روز سوم پس از اعلام نتایج، مراسم تجلیل از برگزیدگان و اعطای جوایز انجام می گیرد.

مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره از مسابقه ذکر حکیم به مدت سه روز با حضور بیش از 500 شرکت کننده برگزار شد.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه ذکر حکیم سال 2000 میلادی در منطقه السنابس در بحرین برگزار شد، به طوری که این مسابقه مورد استقبال گسترده مردم بحرین قرار گرفت. این مسئله باعث شده تا برگزارکنندگان این مسابقه به برگزاری سالیانه آن روی بیاورند. موفقیت مسابقه ذکر حکیم انگیزه مهمی برای تاسیس «کمیته ذکر حکیم» شد. این کمیته در سال 2003 به طور رسمی به «جمعیت ذکر حکیم» تغییر نام داد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)