کهکشانی‌ها مقابل تیم «پپ» فقط به تخصص‌شان فکر می‌کنند؛ «لیگ قهرمانان اروپا»


کهکشانی‌ها مقابل تیم «پپ» فقط به تخصص‌شان فکر می‌کنند؛ «لیگ قهرمانان اروپا»

تهران- ایرنا- لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید فردا (چهارشنبه) با دیدار برابر منچسترسیتی در سانتیاگوبرنابئو ادامه پیدا می‌کند و اگرچه ستاره اسبق بارسا روی نیمکت سیتی نشسته اما زین الدین زیدان معتقد است که این دیدار، جنگ مربی‌ها نیست؛ باید کاری را در آن تخصص داریم انجام دهیم.

با وجود این اظهارنظر، نکته طنزآمیز ماجرا این است که نبرد با منچسترسیتی به معنای واقعی کلمه نخستین رویارویی زیدان و «پپ گواردیولا» در کسوت سرمربی است.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: این نبرد مابین منچسترسیتی و رئال مادرید است. هیچ جنگی بین گواردیولا و زیدان وجود ندارد.

وی ادامه داد: یک بازی فوتبال پیش روی ما است و این همان چیزی است که مردم دوست دارند ببینند؛ قرعه خوبی است و ما خوشحالیم زیرا این از همان دسته بازی‌هایی است که دوست داریم. نمی‌دانم می توان آن را کلاسیکو دانست یا نه اما بی‌شک بازی خوبی از کار در می‌آید.

منچسترسیتی با مشکلات خاص خودش پا به میدان نبرد خواهد گذاشت؛ در واقع در مواجهه با ماشین لیورپول دفاع از عنوان قهرمانی برای این تیم دست کمی از یک فاجعه ندارد و علاوه بر این، آنها از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با محرومیت ۲ ساله از حضور در لیگ قهرمانان مواجه شده‌اند.

زیدان در این باره نیز گفت: از کیفیت حریف آگاه هستیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و می‌آیند که با سبک خودشان بازی کنند و وظیفه ما این است که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. باید به کاری که آن را خوب انجام می‌دهیم فکر کنیم و روی ۲ دیدار گذشته که نتایج خوبی در آنها نگرفتیم، تمرکز نکنیم. فردا باید بهترین نمایش را داشته باشیم.

زیزو در خصوص مصدومیت «ادن هازارد» و برنامه درمانی وی توسط کادر پزشکی رئال نیز گفت: آنها (کادر پزشکی) افراد خبره ای هستند. ادن بسیار ناراحت است و از از این مصدومیت احساس خوبی ندارد. بدتر از مصدومیت این است که او دوست داشت هر چه زودتر به تیم ملحق شود و ما هم می‌دانیم که او چه تاثیری روی کار تیمی ما دارد. امیدوارم زمانی که باز می‌گردد، به طور کامل مداوا شده باشد؛ اما در حال حاضر او شرایط سختی را می‌گذراند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا