چلسی - بایرن مونیخ؛ جذاب به یاد فینال 2011/ ناپولی - بارسلونا؛ جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی


چلسی - بایرن مونیخ؛ جذاب به یاد فینال 2011/ ناپولی - بارسلونا؛ جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی

در چارچوب رقابت‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) 2 دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) ۲ دیدار برگزار می‌شود و نمایندگان انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

چلسی - بایرن مونیخ؛ جذاب به یاد فینال 2011/ ناپولی - بارسلونا؛ جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی

چلسی - بایرن مونیخ/ جدالی جذاب به یاد فینال ۲۰۱۱

تیم‌های فوتبال چلسی و بایرن مونیخ در یکی از دیدار‌های مهم امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی به میزبانی چلسی برگزار می‌شود و برای آبی پوشان لندی اهمیت زیادی دارد. آبی پوشان توانسته اند نتایج خوبی بگیرند و با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ جزیره قرار بگیرند. آبی پوشان لندنی اگر چه فصل گذشته توانستند با اقتدار به قهرمانی لیگ اروپا برسند، اما تغییرات زیاد، جدا شدن هازارد و محرومیت از نقل و انتقالات شرایط این تیم را در این فصل سخت کرد.

چلسی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه هشتم با تیم‌های والنسیا، آژاکس و لیل همگروه بود. آن‌ها در این گروه توانستند با ۳ برد، ۲ تساوی و یک شکست به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ شرایط خیلی متفاوتی با حریف انگلیسی خود ندارد. آن‌ها فصل پر حاشیه‌ای را سپری کردند و با تغییر کادرفنی و برخی اتفاقات دیگر صدرنشینی بوندس لیگا را از دست دادند. با این حال بایرنی‌ها رفته رفته بهتر شدند و توانستند به صدر جدول این رقابت‌ها باز گردند. باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بهتر بودند و در گروه دوم این رقابت‌ها با ۶ برد به عنوان صدرنشین به دور حذفی رسیدند. صعود آن‌ها مقتدرانه بود و در همین مرحله به تاتنهام در مجموع رفت و برگشت ۱۰ گل زدند.

تقابل چلسی و بایرن مونیخ جذابیت‌های دیگری هم دارد. مهم‌ترین دیدار این ۲ تیم به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۱ - ۲۰۱۲ باز می‌گردد که چلسی موفق شد در مونیخ، بایرن را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد. این روز‌ها تیم‌های آلمانی در مصاف با انگلیسی‌ها نتایج بسیار خوبی می‌گیرند و همین مسئله هم می‌تواند این بازی را جذاب‌تر کند.

چلسی - بایرن مونیخ؛ جذاب به یاد فینال 2011/ ناپولی - بارسلونا؛ جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی

تیم فوتبال چلسی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آمار یازده گل زده و ۹ گل خورده را ثبت کرده است. بایرن مونیخ هم آمار ۲۴ گل زده و تنها ۵ گل خورده را ثبت کرده است که این مسئله نشان از برتری مطلق باواریایی‌ها نسبت به آبی پوشان دارد.

چلسی برای این بازی هودسن، پالیسیچ، جینکل و کانته را در اختیار ندارد. پریسیچ، مارتینز، گورتزکا، شورله و داجاکو غایبان بایرن هستند.

حاصل ۳ دیدار قبلی ۲ تیم ۲ تساوی و یک برد برای بایرن بوده است. آخرین تقابل ۲ تیم هم در بازی‌های چمپیون کاپ ۲۰۱۷ سنگاپور با نتیجه ۳ - ۲ به سود بایرن به پایان رسید.

دیدار این ۲ تیم امشب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

ناپولی - بارسلونا /جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی

تیم‌های فوتبال ناپولی و بارسلونا دیگر دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. این دیدار به دلیل شیوع کرونا احتمال دارد در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شود. البته ممکن است این دیدار به دلیل همین موضوع لغو شود.

تقابل ۲ تیم جدالی برابر نیست. بارسلونا مدت‌ها است که یکی از بهترین‌های اروپا به شمار می‌رود و توانسته نتایج درخشانی کسب کند. کاتالان‌ها در این فصل کمی با مشکل داشتند و در کادرفنی خود تغییرات ایجاد کردند. این تغییرات به آن‌ها کمک زیادی کرد و به صدر جدول لالیگا باز گشتند. بارسایی‌ها در ۲ دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند، اما از رسیدن به فینال بازماندند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در رقابت‌های امسال با شرایط خاص تری به میدان بروند.

آبی اناری پوشان در دور گروهی قرعه آسانی نداشتند و با تیم‌های فوتبال دورتموند، اینترو اسلاویا پراگ همگروه بودند و در نهایت با ۴ برد و تنها ۲ تساوی به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. شاید تنها مشکل این روز‌های بارسایی‌ها غیبت تعدادی از ستارگان آن‌ها به دلیل مصدومیت است.

تیم فوتبال ناپولی شرایط بسیار متفاوتی نسب به حریف خود دارد. آن‌ها این فصل اصلا خوب نبودند و تغییر روی نیمکت هم کمک چندانی به آن‌ها نکرد. ناپلی‌ها با ۳۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول سری آ قرار دارد. تیم فوتبال بارسلونا ۲ سال قبل و در مرحله نیمه نهایی با رم بازی کرد و در کمال ناباوری و در ۲ دیدار رفت و برگشت شکست خورد.

تیم فوتبال ناپولی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نمایش خوبی داشت و توانست در گروهی که تیم‌های فوتبال لیورپول، سالزبورگ و خنک حضور داشتند با ۳ برد و ۳ تساوی به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد.

چلسی - بایرن مونیخ؛ جذاب به یاد فینال 2011/ ناپولی - بارسلونا؛ جدالی نابرابر در ورزشگاه خالی

تیم فوتبال ناپولی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آمار ۱۱ گل زده و ۴ گل خورده را ثبت کرده و این در حالی است که بارسلونا تنها ۹ گل زده و ۵ گل هم دریافت کرده است.

کولیبلی و مالکویت غایبان ناپولی هستند و یوری آلبا، لوئیس سوراز، عثمان دمبله و سرجیو روبرتو هم نمی‌توانند برای بارسلونا به میدان بروند.

۴ تقابل قبلی ۲ تیم برای بارسلونا ۳ برد و برای ناپولی یک برد در پی داشته است.

آخرین تقابل ۲ تیم در بازی دوستانه سال ۲۰۱۹ با نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسیده است.

دیدار این ۲ تیم امشب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت مدیرعامل سابق استقلال