معرفی خودروی GEN2 EVO فرمولE


فرمولE ایران – فرمولE و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از نسل جدید خودروی فرمولE که قرار است در فصل بعدی 2020/2021 استفاده شود رونمایی کردند. این همه چیزی است که باید در ابتدا در باب این خودرو بدانیم: برای فصل جدید و بعد از فصل جاری خودروی فرمولE دستخوش تغییرات در بال جلو، بال کوسه ای ،پره های خاص بال عقب و لایوری بدنه شده است. الهاندرو آگاگ مدیر...

فرمولE ایران – فرمولE و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از نسل جدید خودروی فرمولE که قرار است در فصل بعدی 2020/2021 استفاده شود رونمایی کردند.

این همه چیزی است که باید در ابتدا در باب این خودرو بدانیم:

برای فصل جدید و بعد از فصل جاری خودروی فرمولE دستخوش تغییرات در بال جلو، بال کوسه ای ،پره های خاص بال عقب و لایوری بدنه شده است. الهاندرو آگاگ مدیر فرمولE و موسس آن در این باب خاطر نشان کرد:

خودروی نسل دوم فرمولE نشون داده یکی از تاثیرگذارترین خودروهایی بوده که وارد پیست شده، و همانطور که از اسمش مشخص GEN2 EVO هم یک جهش و تکاملی برای این طراحی متمایز”

به همانند نسل اول این خودرو (GEN2)، خودروی GEN2 EVO اصلاحات مجدد روی بدنه اجرا شده است تا چابک تر و صیقلی تر( در برابر هوا) به نظر آید. این خودرو (GEN2) برای همیشه در کتاب تاریخ به عنوان اولین خودرویی که برای رقابت جهانی ABB Formula E مسابقه داد ثبت خواهد شد.

من می خوام که از مدیر فیا ژان تاد و تیمش که اجازه دادن این تکامل شکل بگیر تشکر ویژه کنم. ظاهر آینده نگرانه اش بار دیگر نشان داد که فرمولE به عنوان دسته بندی و فضایی برای خلاقیت در هر دو زمینه پیشرفت های فنی و ظاهر خودرو است.

معرفی خودروی GEN2 EVO فرمولEمعرفی خودروی GEN2 EVO فرمولE خودروی GEN2 EVO فرمول ای

این بهبودها که در بدنه خودروی نسل دوم صورت گرفته در میانه راه 4 ساله نسل دوم خودروهای فرمولE ایجاد شد تا ظاهری جدید و عدم خستگی از ظاهر یکسان را به فرمولE بیاورد.

این خودرو همچنان از تایرهای 18 اینچی میشیلن که برای تمامی حالات اعم از بارانی و خشک طراحی شده استفاده خواهد کرد. اما باز شدن روی چرخ ها نشان از نشانه گیری برای تغییرات در تعویض تایر برای فصول بعدی هم به نظر می آید داشته باشد. ژان تاد درباره‌ی این خودرو گفت:

رقابت ABB Formula E فقط در فصل ششم رقابت خود قرار دارد، اما تکنولوژی آن راه درازی را در این حین آمده است، و این می‌تواند به تمامی استفاده کنندگان جاده ای کمک کند

از هنگامی که این که این خودرو وارد رقابت‌های جهانی شود من خوشحال خواهم بود، زیرا ما شاهد تکامل بیشتر خودروی GEN2 با ظاهری هیجان ‌انگیزتر خواهیم بود.

این نوع رویکرد پیشرو است که باعث شده خط استارت بزرگتر شود و رقابت قهرمانی که پا به پا است و پیشرو در بهبود آینده حمل و نقل شهری پایدار، افزایش یابد

در فصل هفتم همچنان شاسی ها برای تمامی تیم ها یکسان خواهد بود و همگی از GEN2EVO استفاده خواهند کرد و به مانند فصول قبل دست تیم ها در طراحی و توسعه سیستم درایو و موتور الکتریکی خودشان تحت قوانین باز است .

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا