روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد


روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد

روستای گردکوه مهریز به عنوان یکی از 10 روستای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

«سعید قریشی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با رقابت 1419 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور برگزار شد و از میان 60 روستای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستاهای برگزیده و 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستای شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با بیان این که کتابخانه روستای گردکوه شهرستان مهریز با ارائه فعالیت‌های خلاقانه و تلاش در ترویج فرهنگ کتابخوانی در این روستا توانست از میان بیش از 1400 روستای کشور به عنوان یکی از روستای برگزیده این دوره جشنواره انتخاب شود، تصریح کرد: سال گذشته نیز روستای گردکوه به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره دست یافت لذا پس از کسب این رتبه «علیرضا محسنی» مسئول کتابخانه روستای گردکوه با تلاش و همت مضاعف و ارائه برنامه‌های خلاق توانست در جشنواره امسال جزء 10 برگزیده اصلی در این جشنواره قرار بگیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های مهریز در پایان گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان در روز نوزدهم بهمن در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور اصحاب قلم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

کتابخانه عمومی روستای گردکوه به همت خیر نیک اندیش حاج علی اکبر محبوبی، شورای اسلامی و دهیاری روستا و تجهیز و مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دهه فجر سال 1396 به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون با 350 عضو فعال و 2500 نسخه کتاب به ارائه خدمات می پردازد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان