وینالس تمدید کرد و فابیو کوارتارارو جای روسی را گرفت


موتوجی‌پی ایران – یاماها اعلام کرد که قرارداد جدیدی را با ماوریک وینالس امضا کرده است. این قرارداد، موتورسوار اسپانیایی یاماها را تا فصل 2022 در این تیم ماندنی کرد و کمی بعد از آن لین جارویس، رئیس تیم یاماها، اعلام کرد که در فصل 2021 شاهد پیوستن فابیو کوارتارارو به یاماها فکتوری ریسینگ خواهیم بود. ماوریک وینالس، قهرمان فصل 2013 موتو3، در فصل 2017...

موتوجی‌پی ایران – یاماها اعلام کرد که قرارداد جدیدی را با ماوریک وینالس امضا کرده است. این قرارداد، موتورسوار اسپانیایی یاماها را تا فصل 2022 در این تیم ماندنی کرد و کمی بعد از آن لین جارویس، رئیس تیم یاماها، اعلام کرد که در فصل 2021 شاهد پیوستن فابیو کوارتارارو به یاماها فکتوری ریسینگ خواهیم بود.

ماوریک وینالس، قهرمان فصل 2013 موتو3، در فصل 2017 از تیم سوزوکی به یاماها پیوست و طی سه سال حضورش در این تیم توانست شش مقام پیروزی برای این تیم کسب کند. وینالس درباره ی قرارداد جدید خود با تیم یاماها گفت:

من بسیار خوشحال هستم که به این توافق با یاماها رسیدم و در تیم خودم ماندنی شدم. در واقع دلیلی وجود نداشت که من قراردادم را با یاماها تمدید نکنم.

یاماها تاکنون از من حمایت کرده و من آن را جزئی از خانواده ی خود می‌دانم. این قرارداد، انگیزه ی زیادی به من داده و باعث شده دیگر فکر آینده، ذهنم را درگیر نکند. اکنون می‌توانم تمام تمرکزم را روی فصل 2021 بگذارم و مطمئنم که اگر سخت تلاش کنیم، موفق خواهیم شد.

همه ی ما باید سخت تلاش کنیم تا به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی برسیم و سعی کنیم تا جایگاه اول را مجددا به یاماها برگردانیم، این افتخاری بزرگ برای یاماها و همه ی ما خواهد بود. من نهایت تلاش خود را می‌کنم تا این تیم به من افتخار کند.

وینالس تمدید کرد و فابیو کوارتارارو جای روسی را گرفتوینالس تمدید کرد و فابیو کوارتارارو جای روسی را گرفت فابیو کوارتارارو و ولنتینو روسی

اکنون، ارتقاء فابیو کوارتارارو در تیم یاماها شرایط را برای ولنتینو روسی تغییر داده و این قهرمان سابق موتوجی‌پی باید از بین پیوستن به یاماها پتروناس و یا خداحافظی با این رشته، یکی را انتخاب کند. هر چند او اندکی پیش، اظهار کرد که مشکلی با پیوستن به این تیم ندارد. روسی در ادامه گفته بود تا اواسط فصل 2020، زمان نیاز دارد تا برای آینده خود در موتوجی‌پی تصمیم بگیرد.

لین جارویس درباره ی این جابجایی در یاماها، اینگونه توضیح داد:

نتایج کوارتارارو در سال گذشته فوق العاده بوده و او توانست به 6 پول پوزیشن و 7 سکو دست پیدا کند. این نتایج نشان از مهارت بالای او در این رشته دارد.

به نظر من، این حرکت کاملا منطقی بوده. کوارتارارو تنها 20 سال سن دارد اما توانست نمایشی فوق العاده از توانایی های خود به اجرا بگذارد. او می‌تواند برای همه ی ما، نیروی محرک خوبی باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول