واحدهای صنفی و صنعتی برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند


واحدهای صنفی و صنعتی برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

یاسوج- ایرنا- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد های صنفی و صنعتی این استان اسفند ماه امسال در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تجلیل خواهند شد.

روح الله باقری فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای صنفی و تولیدی استان که حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و به عنوان کاسب کار منصف و برتر شناخته شوند، از آن ها تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی افزود: حدود ۲۰ واحد صنعتی و ۵۰ واحد صنفی کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به برترین ها گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کار شناسایی و ارزیابی این واحدها را تیمی متشکل از کارشناسان این سازمان در استان، استانداری استان، اداره کل استاندارد، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهند داد و در نهایت انتخاب برترین ها را انجام خواهند داد.

باقری فرد بیان کرد: برای واحد های برتر از سوی سازمان امور مالیاتی استان، تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی صنایع معادن، کشاورزی و همچنین اتاق اصناف مشوق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته می شود.

وی ابراز داشت: همچنین واحدهای برتر استانی که مفتخر به تندیس حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده شوند، از پرداخت حق عضویت سالیانه به اتحادیه های صنفی خود معاف خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟