زیدان: نقطه قوت رئال مادرید، دفاع مستحکم تیم است؛ خبر درگذشت کوبی برایانت برای دنیای ورزش ناراحت کننده بود


زیدان: نقطه قوت رئال مادرید، دفاع مستحکم تیم است؛ خبر درگذشت کوبی برایانت برای دنیای ورزش ناراحت کننده بود

رئال مادرید صدرنشین جدید لالیگا است.

طرفداری- در پایان هفته 21 رقابت های لالیگا، رئال مادرید 1-0 وایادولید را در زمین حریف شکست داد و با 46 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان این بازی گفت:

سه امتیاز مهمی بود اما نه بیشتر. بازی های زیادی در لیگ باقی مانده و کار برای ما و هر تیم دیگری سخت خواهد بود. از نتیجه خوشحالیم، نبرد بسیار سختی بود و ما از لحاظ دفاعی بسیار مستحکم عمل کردیم. در نیمه دوم بهتر بودیم. سه امتیاز را در زمینی سخت و مقابل حریفی که کار را سخت تر می کند کسب کردیم. از لحاظ دفاعی خیلی خوب کار می کنیم و این نقطه قوت ماست. همه با هم دفاع می کنیم و وقتی توپ از دست می رود فوراً پرس می کنیم و آن را پس می گیریم. اگر گل نخوریم، شانس خوبی برای گلزنی داریم. امروز هم این اتفاق رخ داد.

صدرنشینی در لالیگا:

چیزی را عوض نمی کند. از کسب پیروزی خوشحالیم، برای تلاش زیادی که کردیم و تا پایان جنگیدیم. هنوز 17 بازی باقی مانده و اگر چیزی می خواهیم باید تا پایان مبارزه کنیم. امروز صدرنشین هستیم و باید تا پایان لیگ بجنگیم. هنوز راه درازی در لالیگا باقی مانده است.

سختی بازی به خاطر قدرت بدنی بالای حریف بود. همیشه همین است. نیمه اول پیچیده ای بود، اما در نیمه دوم سریع تر بودیم و از کناره ها بیشتر حرکت کردیم. خیلی بهتر بازی کردیم. کریم امشب گلزنی نکرد اما مطمئنم در بازی بعدی این کار را خواهد کرد.

خوشحالی بعد از گل ناچو:

درست قبل از صحنه گلزنی به او گفتم که از تیر اول حمله کند. او بازیکنی بسیار حرفه ای و محصول آکادمی باشگاه است، و این باشگاه را خیلی خوب می شناسد. همیشه متعهد است. وقتی باید رقابت کند، خیلی خوب این کار را انجام می دهد. خیلی خوشحالم که به گل رسید. او یک مدافع است، اما می تواند گلزنی کند. او یک بازیکن تیمی است و نشان داد که حتی مدافعان هم می توانند موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

استفاده از توپ های مرده:

می دانیم که گلزنان خوبی داریم. این هم بخشی از بازی است و می دانیم که چگونه از توپ های مرده استفاده کنیم.

درگذشت کوبی برایانت:

این خبر ناراحت کننده ای برای دنیای ورزش بود و فکر و قلب ما نزد خانواده اوست. او را از نزدیک نمی شناختم اما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا