توزیع پنج کیلوگرم هروئین در اراک ناکام ماند


توزیع پنج کیلوگرم هروئین در اراک ناکام ماند

اراک - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: توزیع پنج کیلوگرم هروئین و مقادیری شیشه در اراک با اقدام به‌موقع ماموران پلیس ناکام ماند و سه توزیع کننده مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت چند توزیع کننده عمده موادمخدر در سطح شهرستان اراک مطلع شده و با سرعت عمل و با برنامه‌ریزی عملیاتی از هدف پلید آنان ممانعت شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، افراد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله موادمخدر از استان تهران به داخل استان هستند.
سرهنگ چگنی اظهار داشت: تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند وسیله نقلیه این قاچاقچیان را در ورودی شهرستان اراک متوقف کنند و سه سرنشین آن دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی پنج کیلوگرم هروئین و مقادیری نیز شیشه کشف شد و با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبازره هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف ۳۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خنداب
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: ۳۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شده و ۳۹۸ معتاد تابلو نیز در این مدت در عملیات‌های پلیس این شهرستان ساماندهی شدند.
به گزارش پایگاه پلیس استان مرکزی، سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم طرح بهبود سطح امنیت در جامعه و تامین مطلوب نظم و امنیت امسال در خنداب اقدامات و برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان در قلب ایران قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی