مجلسی قوی و اثرگذار را مطالبه کنید


مجلسی قوی و اثرگذار را مطالبه کنید

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به مردم، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات یعنی استقلال کشور، مشارکت در سرنوشت و مجلس کارآمد که با رأی خود به تعهد، توانمندی و عملکرد افراد،...

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در نشست علنی امروز ( سه شنبه 1 بهمن ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار تمام وجود خود را صرف امنیت ایران و کشورها و ملت‌های مظلوم کرد و مزد ایمان راسخ خود به خدمت به مردم را از خداوند متعال گرفت؛ خون پاکش باعث رسوایی انسان‌های خبیثی مانند ترامپ خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شهید قاسم سلیمانی در سنوات گذشته به عنوان فرمانده لشکر 41 ثار‌الله ارتباط عمیقی با ایثارگران هرمزگان داشته و این ارتباط تا قبل از شهادتش برقرار بود؛ ایشان علیرغم مشغله‌های فراوان هیچ‌گاه رزمندگان و خانواده شهدا را فراموش نکرد.

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: درود بر شرف و غیرت این مرد بزرگ؛ مطمئن هستیم با اراده الهی انتقام سختی به دست توانمند حاج قاسم‌ها از آمریکا گرفته خواهد شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری وقوع سیل خانمان‌برانداز در استان‌های سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از هرمزگان به ویژه شهرستان‌های جاسک و بشاگرد، گفت: صحنه‌های سیل دل هر انسان با وجدانی را به درد می آورد؛ متاسفانه به زیرساخت‌ها در این مناطق توجه نشده و بارندگی‌ها باعث شد تا مردم محروم شاهد ویرانی‌ها باشند در این رابطه دولت موظف است وضعیت راه‌ها و پل‌ها را سامان دهد.

مرادی یادآور شد: مردم همیشه امیدوار به سپاه پاسداران هستند و امنیت خود را در کشور در مواجهه با تهدید دشمنان خارجی و قرار گرفتن در حوادث غیرمترقبه در داخل و آرامش خود را مرهون حضور سپاه پاسداران و نیروهای مسلح می‌دانند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به دولت و رئیس جمهور، گفت: به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و رسیدگی به مردم در جزایر عمل شود زیرا مردم در جزایر زندگی سختی را می‌گذرانند و در این نقاط حساس و استراتژیک مرزداران خوبی بوده و هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان خطاب به مردم، ادامه داد: به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و شرکت در انتخابات یعنی استقلال کشور، مشارکت در سرنوشت و مجلس کارآمد که با رأی خود به تعهد، توانمندی و عملکرد افراد، مجلسی قوی و اثرگذار را مطالبه کنید.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم استان هرمزگان با بیان اینکه 4 سال از خدمت به شما گذشت، گفت: شما در این مدت به بنده یاد دادید که توانمند، مهربان، دلسوز و سختکوش هستید بنابراین بنا به همه مهربانی های شما تا عمق جان در کنارتان هستم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !