ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک در استان بوشهر آغاز شد


ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر -ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: به مناسبت 29 دی روز ملی هوای پاک، ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت این هفته در استان آغاز شد.

فرهاد قلی‌نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه‌های هفته هوای پاک امسال با شعار اقدام و عمل برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم تا از ظرفیت‌های رسانه‌های استانی، آموزش و پرورش، شورای شهرها و روستاها، جمعیت هلال احمر، ورزش و جوانان و سمن‌های محیط زیستی استان، برنامه‌های جمعی (پاکسازی، درخت کاری، مسابقات محیط زیستی)، و سایر موارد در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیستی به نحوه شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های هفته هوای پاک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر می‌توان به نواختن زنگ هوای پاک در مدارس و برگزاری نشست هم اندیشی دانشگاه خلیج فارس و سمن‌های محیط زیستی اشاره کرد.
قلی‌نژاد ادامه داد: برگزاری همایش دوچرخه سواری با هیات دوچرخه سواری و یک روز استفاده از وسایل نقلیه عمومی رایگان از دیگر برنامه‌های هفته پاک در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: کاشت درخت در مدارس، پیاده روی صبحگاهی کارکنان محیط زیست، نمایش فیلم و آموزش دانش آموزان در اداره کل، بازدید دانش آموزان از موزه، بازدید از مرکز معاینه خودرو و نظارت بر روند کار و اعلام برنامه‌های هوای پاک در سیمای مرکز بوشهر از دیگر برنامه‌های این روز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات