به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه حبیبی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان همدان با بیان اینکه نباید در اطلاعرسانی کیفیت فدای سرعت شود، گفت: توجه و اهمیت به ارزش و منزلت روابط عمومی، یکی از مهمترین اقدامات در راستای ارتقا جایگاه روابط عمومیهای استان همدان است.
وی با بیان اینکه انتظار میرود مدیران روابط عمومیها، توجه ویژهای به تمهیداتی که در جلسات اینچنینی در نظر گرفته میشود داشته باشند تا بتوان شاهد ارتقا سطح کیفی و کمی روابط عمومیها در سطح استان بود، گفت: مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی سعی کنند به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بپیوندند، چون این مؤلفه در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاههای اجرایی لحاظ میشود.
حبیبی با بیان اینکه پرداخت هزینه اشتراک نشریات از جمله اقداماتی است که روابط عمومیها باید تا پیش از فرارسیدن سال جدید در دستور کار قرار دهند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضروری است روابط عمومیها به اطلاع رسانی دقیق و بهموقع در این زمینه توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها نباید مقام خود را در حد بنر چسباندن تقلیل دهند، بلکه با ظرافت و ذوق و سلیقه میتوانند همچون یک هنرمند قبل و حین و بعد از برنامهها را طراحی و مدیریت کنند، گفت: برخی روابط عمومیها در تحقق سند اطلاعرسانی استان اقدامات مطلوب و قابل تحسینی انجام دادهاند که از دیگر دستگاههای اجرایی انتظار میرود در این مهم کوشا باشند، چون یکی از مؤلفههای ارزیابی مدیرانِ موفق روابط عمومیهای استان، تحقق سند اطلاعرسانی است.
حبیبی گفت: باید گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در راستای تحقق سند اطلاع رسانی تا پیش از پایان سال به دبیرخانه ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری همدان ارسال شود.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان همدان یکی از اقدامات تحسینبرانگیز رسانههای استان همدان را شرکت مرتب و پای به پای مسئولان در جلسات برشمرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از موضوعات مهمی است که انتظار میرود روابط عمومیها در تدوین و محتویات خبر توجه ویژه داشته باشند و به گونهای محتویات را دقیق و حرفهای تدوین کنند که بتوانند مردم را اقناع کنند.
وی گفت: فضای مجازی و توجه به چگونگی حضور در آن از اهمیت ویژهای برای روابط عمومیهای استان همدان برخوردار است.
حبیبی تاکید کرد: مدیران روابط عمومیهای استان همدان به گونهای عمل کنند که کیفیت را فدای سرعت نکنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان همدان یاداور شد: با توجه به اینکه اولویت توسعه در استان همدان صنعت گردشگری است، ایجاب میکند مدیران روابط عمومیها با فرودگاه بینالمللی همدان همکاری بیشتری داشته و در اطلاعرسانی پروازهای این فرودگاه، تبلیغات لازم و مناسب را برای توسعه این بخش انجام دهند.