«یوم‌الله» روز سربلندی مسلمانان و شکستن کفر، نفاق و ظلم است


«یوم‌الله» روز سربلندی مسلمانان و شکستن کفر، نفاق و ظلم است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یوم‌الله یعنی روزی که وعده‌های الهی در آن محقق می‌شود، هر زمان اتفاق مهمی رخ دهد که در آن شاهد سربلندی مسلمانان و شکستن کفر، نفاق و ظلم باشیم را باید به‌عنوان یوم‌الله یاد کنیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در تهران اظهار کرد: معظم‌له در خطبه‌ها دو رویداد بزرگ حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش به‌عنوان بزرگ‌ترین بدرقه جهان و درهم‌کوبیدن پایگاه آمریکایی با اصابت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان یوم‌الله عنوان کردند.

وی افزود: یوم‌الله یعنی روزی که وعده‌های الهی در آن محقق می‌شود، روزی که عزت اسلام افزایش و قدرت اسلام متجلی می‌شود، برای مثال امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ را به‌عنوان یوم‌الله یاد کردند.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: هر زمان اتفاق مهمی رخ دهد که در آن شاهد سربلندی مسلمانان و شکستن کفر و نفاق و ظلم باشیم را باید به‌عنوان یوم‌الله یاد کنیم.

وی با بیان اینکه سیلی محکمی که سپاه به آمریکایی‌ها زد در طول تاریخ ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: تا پیش از این هیچ‌گاه چنین اتفاقی رخ نداده بود و کسی جرئت مقابله مستقیم با آمریکا نداشت اما سپاه با عظمت بسیار پادگان‌های آمریکایی را در هم کوبید لذا بسیار ضروری بود که از این رخداد بزرگ به‌عنوان یوم‌الله یاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشورهای اروپایی همان راهی را می‌روند که آمریکایی‌ها رفته‌اند و آن جنتلمن‌هایی که پشت میز مذاکره هستند در حقیقت تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند که لباس عوض کرده‌اند، عنوان کرد: این کشورها واحدهای مشترکی در تحقق اراده شیطان در مقابل اراده الهی هستند، ما هیچ فرقی بین آن‌ها و آمریکایی‌ها نمی‌بینیم بلکه حتی معتقدیم نقش انگلیس به‌عنوان روباه مکار که سابقه خیانت و کشتار و نفاق آن محرز است اگر بیشتر از آمریکا نباشد کمتر از آن هم نخواهد بود.

امام‌جمعه قزوین تأکید در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که درک سیاسی داشته باشند متوجه می‌شوند که آمریکا و اروپا منافع مشترک داشته و پشتیبان هم هستند از این رو فقط عقب‌مانده‌های سیاسی هستند که بین اروپا و آمریکا فرق قائل نمی‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه