نمازگزاران قمی در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند


نمازگزاران قمی در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند

قم - ایرنا - مردم مومن، متعهد و انقلابی قم پس از اقامه نماز با شکوه و وحدت آفرین جمعه با پرپایی راهپیمایی از مصلای قدس تا حرم حضرت معصومه (س)، حمایت قاطعانه خود از صلابت و اقتدار نظام اسلامی و همچنین اقدام های تلافی جویانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور را اعلام کردند.

راهپیماییان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حالی که تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین پلاکاردهایی با مضمون تجلی بصیرت اطاعت از ولایت و مطیع امر رهبریم را در دست داشتند، بار دیگر با اصول و آرمان های بنیادین نظام اسلامی پیمان بستند.

مردم قدرشناس و همیشه در صحنه قم با در دست داشتن تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مدافع حرم و همچنین سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پشتیبانی همه جانبه خود را از سپاه پاسداران ابراز نموده و از اقدام این نهاد انقلابی در حمله انتقام جویانه موشکی به پایگاه های آمریکا در منطقه تمجید کردند.

نمازگزاران قمی در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند

"سپاه در این نهضت مایه فخر و عزت و یک اربعین حماسه و افتخار پرونده سپاه پر اقتدار و ملت ما قدرشناس آن است نمی دهد این نعمت خود از دست" از جمله شعارهای مردم قم در حمایت از سپاه بود.

نمازگزاران با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی با سردادن شعار "توطئه سایبری آمریکا اصلی ترین علت این سانحه است" آمریکا را تنها مسبب فاجعه سقوط هواپیمایی اوکراینی دانستند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به اوکراین با ۱۷۶ مسافر از جمله ۱۴۷ ایرانی و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک کرده بود، ۶ دقیقه پس از پرواز حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

در حالی که در روزهای نخست علت سقوط هواپیما نقص فنی اعلام شده بود، صبح شنبه ۲۱ دی ماه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تایید کرد که در شرایط آماده باش جنگی پس از عملیات موشکی ایران علیه پایگاه های آمریکا در عراق، هواپیمای اوکراین بر اثر خطای انسانی و به صورت غیرعمد، مورد اصابت قرار گرفته است.

نمازگزاران قمی در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند

در این هواپیما علاوه به ۹ خدمه پرواز اوکراینی، سه شهروند این کشور نیز حضور داشتند.

"سپاهیان اسلام انتقام انتقام حافظ دین و قرآن انتقام انتقام" و "دانشجویان شهید فرزند این ملتید" "ای نخبه مجاهد راهت ادامه دارد" و "انتقام شهیدان سانحه را می گیریم صد بار اگر بمیریم ذلت نمی پذیریم" نیز از دیگر شعارهای این راهپیمایی حماسی بود.

راهپیماییان همچنین در ادامه شعار سردادند، "سپاه ما یک عنصر جهادیست عمرانی و امنیتی و اقتصادیست و سپاه ما که فخر مُلک‌ و دین است خواری به چشمان منافقین است و ای بازوی ولایت حمایتت می کنیم سپاهی با غیرت حمایتت می کنیم مایه فخر و عزت حمایت می کنیم"

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با فریادهای مرگ بر منافق و "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" بر تداوم مبارزه با جبهه کفر و سردمداران ایالات متحده آمریکا تاکید کردند.

راهپیماییان ضمن محکوم کردن حضور نخست وزیر انگلیس در میان آشوبگران شعار " سفیر انگلیس اخراج باید گردد" را سر دادند.

راهپیمایان همچنین با شعار "فتنه گران که مایه ذلتید مایه ننگ کشور و ملتید" هر گونه آشوب و اغتشاش در کشور را محکوم نمودند.

راهپیماییان با شعار "انگلیس و آلمان و فرانسه چون آمریکا لکه ننگ این جهانند و خصم خدا و ملت جهانند"، سیاست های خصمانه کشورهای اروپایی در قبال ملت ایران و نظام اسلامی را محکوم کردند.

راهپیماییان همچنین با فریادهای "هیهات من الذله، لبیک یا خامنه ای و فصل الخطاب همیشه کلام و امر رهبر"، تبعیت محض از فرامین و منویات رهبری را خواستار شدند.

مردم قم همچنین با سردادن شعار "وابستگی ذلت یک ملت است تکیه به خود سرمایه ملت است" بر ضرورت توجه جدی مسئولان به توانمندی های داخلی برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کردند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها