تصادف در مهریز یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت


تصادف در مهریز یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت

یزد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 20 جاده مهریز به دهستان تنگچنار این شهرستان یک نفر کشته و هفت تن زخمی شدند.

سیدحسین طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زخمی های این حادثه برای مداوا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منطقه اعزام شدند.

وی با اشار به اینکه این حادثه ساعت ۱۹ شب گذشته اتفاق افتاد، ادامه داد: علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و حال عمومی زخمی ها خوب است.

مرکز دهستان تنگچنار در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

مهر ماه امسال در برخورد ۲ دستگاه پراید سواری در کیلومتر ۲۰ جاده یزد به مهریز هفت نفر زخمی و به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهر منتقل شدند.

همچنین به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده بافق در ماه مورد نظر به کوهبنان کرمان ۲۶ نفر زخمی شدند که ۶ نفر در بیمارستان بستری و بقیه هم سرپایی در محل درمان شدند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوادث برون و درون شهری استان به ترتیب ۱۱۸ و حدود ۵۰ نفر کشته و بیش از سه هزار نفر هم زخمی شدند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی