شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی بود


شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی بود

یزد- ایرنا- جانشین ستاد عتبات عالیات استان یزد با اشاره به رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام گفت: شهید قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروهای سپاه قدس ،نماد عینی مبارزه با تروریسم جهانی و سبب شکست تکفیری‌ها و گروهک تروریستی داعش در جهان اسلام و منطقه شد.

کاظم مشهدی‌بافان شنبه‌شب در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت که در مسجدالمهدی (عج) مهریز برگزار شد، افزود: این شهید نقش اصلی در تقویت و موفقیت جبهه بزرگ مقاومت و شکست استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار داشت.

وی ادامه داد: این شهید والامقام و سردار سرافراز و قهرمان اسلام و قرآن تا زمان شهادت هیچگاه دست از مبارزه جدی و عملی با استکبار و کفرجهانی برنداشت و خود عاقبت قربانی تروریسم جهانی از سوی آمریکا شد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و همرزمان او قطعا گریبان دشمنان اسلام و مسلمانان را خواهد گرفت و عامل اصلی نصرت نهایی حق بر باطل می‌شود.

مشهدی بافان گفت: راه عزت بخش این شهید در ولایتمداری، ایمان به خدا ، مقاومت ، ایستادگی و استکبارستیزی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و فعالیت با مدیریت جهادی است.

جانشین ستاد عتبات عالیات یزد تاکید کرد: باید برای شادی روح این شهید عزیز همه مردم و مسوولان با همدلی و دشمن ستیزی برای تحقق اهداف و آرمان شهیدان و منویات مقام معظم رهبری در صحنه باشیم.

مشهدی‌بافان بیان داشت: جبهه مقاومت با خون شهید سلیمانی قوی‌تر از قبل به راه خود و مبارزه با جبهه کفر و استکبار در جهان اسلام و منطقه به راه خود ادامه می‌دهد و تسلیم معاندان نمی‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار شهید سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان