عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی دهه اخیر شد


عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی دهه اخیر شد

بر اساس گزارشات منتشر شده از عناوین برتر 10 سال اخیر، عنوان GTA V پرفروش‌ترین عنوان دهه اخیر شده است.

عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی دهه اخیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از بزرگ‌ترین سازندگان عناوین رایانه‌ای در جهان است که عناوین او همواره با استقبال خوبی از سوی گیمر‌ها همراه می‌شود. مشهورترین مجموعه این شرکت GTA نام دارد که عنوانی جهان باز بوده و گیمر‌های بسیاری زیادی این عنوان را خریداری و اجرا کرده‌اند. آخرین نسخه از مجموعه GTA V، GTA نام دارد که در سال ۲۰۱۳ و برای کنسول‌های PS4، PS3، Xbox360 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد. اما به تازگی اخباری از سوی برخی از شرکت‌های تحلیل بازی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی توانسته است لقب پرفروش‌ترین عنوان این دهه را از آن خود کند.

از این بازی در حال حاضر بیشتر از ۱۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است که هیچ کدام از عناوین یک دهه اخیر تاکنون نتوانسته است به این آمار دست پیدا کند. بر اساس آمار منتشر شده از عناوین برتر این دهه عنوان GTA V در صدر جدول برترین عناوین قرار گرفته است. پس از این عنوان یکی از بازی‌های شرکت اکتیویژن قرار گرفته و این عنوان به مجموعه بسیار محبوب Call Of Duty مربوط می‌شود؛ جایگاه دوم پرفروش‌های دهه اخیر به بازی Call of Duty: Black Ops تعلق گرفته است و پس از آن و در جایگاه سوم بازی Minecraft قرار دارد.

عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی دهه اخیر شد

چهارمین جایگاه نیز به عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 تعلق گرفته است و پس از آن سه عنوان از شرکت الکترونیک آرتز قرار دارد که همگی به مجموعه FIFA مربوط می‌شوند. جایگاه هشتم نیز به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

در ادامه فهرسست پرفروش‌ترین عناوین دهه اخیر را مشاهده کنید:

Grand Theft Auto 5 Call of Duty: Black Ops Minecraft Call of Duty: Modern Warfare 3 FIFA 14 FIFA 13 FIFA 15 Call of Duty: Black Ops 2 FIFA 11 FIFA 12

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی